Let's hear it for the boys! Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hun har aldri tørket seg etter dusjen. Går ut av dusjen og rett i klærne. Er ikke det litt... spesielt? Det er ikke noe galt med det, men alt blir jo klissvått! Flere som gjør det?
Hormonbomba ;) Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Det var en tråd om det her inne en gang før, og da var det fler som ikke tørket seg ja ) Men jeg personlig er glad i håndklene mine og liker å bruke de )
It's all about me Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Ja vil man ha sopp er det en lur måte å gjøre det på.
PopUp Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Får ikke på meg klærne om jeg er halvklam engang jeg... Umulig å dra på buksene om jeg er bløt!
Let's hear it for the boys! Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 Jeg skjønner at det er smart å ikke bruke håndkle, men man kan jo lufttørke før man tar på seg klærne? Denne dama er altså klissvåt fra topp til tå.
Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Den eneste gangen jeg drev på sånn var da jeg var et sted uten air condition og skyggetempen var 50 grader. Da var det herlig å dra på seg klær klissvåt. Klærne tørket uansett på under minuttet :-/
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Uff, nå trodde jeg du mente etter do besøk je.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå