Nephrania Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Lurer på om det er flere som opplever det samme som meg - at sexlysten forsvant som dugg for solen da dere ble gravide? Har i dag kun sympatisex med samboeren, som forøvrig er veldig forståelsesfull og sikker på at lysten min vil komme tilbake. Er det sånn at kroppen tenker at nå er jobben gjort, så da trenger jeg ikke ha sex lenger? Eller vil lysten forhåpentligvis komme tilbake når kvalmen gir seg og energien kommer tilbake? Er i uke 9+3, og har vært kvalm, trøtt og sliten siden begynnelsen av uke 6. Noen som har det på samme måte? Eller noen med erfaring fra tidligere svangerskap?
tremamma Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg har overhodet ingen lyst. Ikke i det hele tatt. Har hatt det slik begge gangene før også, men synes kanskje det er ekstra fjernt nå, med nr. tre. Hehe... Men det kommer nok tilbake. Det har litt med at jeg føler jeg allerede gjør ganske mye for mannen min ved å gå gravid, og dermed føler jeg meg veldig avslappet i forhold til om jeg "burde" ha lyst og "burde" ta initiativ. Det synes jeg faktisk ikke jeg bør. Hehe. Men den kommer nok tilbake, så får man heller ha litt sympatisex innimellom om det kjennes riktig. Lykke til.
Gjest eelis+spire Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Jeg sniker innom fra 2. tri :-) Jeg er 15+1, og har enda ikke funnet sexlysten min igjen. Satser på at den kommer tilbake igjen snart, jeg savner den ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå