Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 på en av MTV kanalene våre så handler det om bortskjemte ungdommer (EXILED) som sendes til avsideliggende steder i verden for å "møte den tøffe hverdagen"..Nå går det en episode om ei som ,-grøss, skal sendes til en innfødt samefamilie i Norge...Kanskje var det hele 12 kuldegrader dit hun skulle!!! Andre ungdommer blir sendt til stammer i afrika, jungelen i sør amerika,eller asia,-hvor de lever som de gjorde for 100vis av år siden... Og nå altså, til samene i norge..... Dette MÅ jeg bare se..Har sett en episode før, så jeg vet jo hva det går ut på (det er de samme som har vært med i "my supersweet 16"...Ja, jeg HAR hatt permisjon, jeg HAR sett mye TV.....) og når jeg ramlet over hun som fikk høre hun skulle til NORGE,- da MÅ jeg se på....Visste at ei skulle dit det var kaldt,- men antok at det var inuitter på Grønland eller i en stamme i Russland..steder hvor de er LITT dårligere stilt en norges samer..Mtp økonomisk støtte, materielle eiendeler, og moderniseringsprosess )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 PÅ den andre siden er de så jævla bortskjemt og velstående at de hadde fått kultursjokk i hvilken som helst gjennomsnittlig norsk familie )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Hihi, ser på det nå.. Rart å se Norge fra "den" vinkelen!
*toppris* Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 *ler* er absolutt ikke synd i henne;) begynne grine for å stå fast med scooteren, jeeses.. jeg hadde storkost meg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå