klara klegg Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Vi har en sønn som vil være rundt 6 mnd.når han blir døpt. Dåpskjolen vi har garantert være for liten til ham da. Derfor har vi lyst til å døpe ham i bunad i stedet,vil dette se "rart"ut? Vet om andre barn som har blitt døpt i bunad.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2009 #2 Skrevet 27. april 2009 Jeg synes bunad passer kjempe bra. Vi valgte å døpe datteren vår litt sent så da passet det liksom ikke med dåpskjole og vi valgte bunad.
Nurkfrid Skrevet 28. april 2009 #3 Skrevet 28. april 2009 Det er ingen regel som sier at man må ha dåpskjole uansett alder på barnet. Velg det dere syns er best selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå