♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Dette er spekepølser som fortsatt er i plasten sin. Ikke vært skjært i før i dag. Eller må jeg la være?
Vannmann35 Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Personlig har jeg spist masse spekeskinke... Var faktisk ikke klar over at man ikke skulle spise det før jeg nå så innlegget ditt og begynte å sjekke på nett... Men - jeg får satse på at det har gått bra... Er i uke 35 nå og har ikke hatt noen problemer i svangerskapet.
Lykke X 4 Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg hadde personlig styrt unna. Du har jo bare to uker igjen til terminen! Det er jo bare en kort stund til å holde ut før du kan spise så mye spekemat du vil
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 En skal styre unna til babyen er ute. Det som henger igjen hos meg er ho som fikk listeria for 2-3 år siden. Ho var rett før termin og ble lagt inn på sykehus for et eller annet. På sykehuset fikk ho ost på maten som inneholdt listeria. Ho ble veldig syk og barnet hennes døde. Dette er hva som kan skje. Det hjelper ikke å bare spise litt heller for får du listeria så får du det. Denne sjansen tar ikke jeg med mitt ufødte barn uansett om sjansen er veldig liten. Det går jo som regel bra, men jeg vil ikke bli ho ene det gikk dårlig med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå