Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Her er jeg selv 2 dager over ultralyd terminen. Og er helt mektig lei!! Kjenner ikke så mye til at en fødsel skal nærme seg, har en del kynnere og litt stikkinger i magen til tider. Men ikke stort mer enn det! Men hadde ingen tegn på at fødselen skulle starte sist, den begynte pang med rier. Og 7 timer senere var gutten født! så går bare venter i spenning... gikk 10 dager over sist Hva med dere da jenter??
trilla Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Joda...13 dager over ul-termin her..overtidskontroll i morgen. Ikke en minirie engang her..blir litt koko av dette, ikke så stressa på at det skal skje, men lurer jo hele tiden på NÅR det er alikevel. Vente så mye på noe jeg egentlig gruer meg til-helt merkelig...men gleder meg vilt til å få treffe babyen vår da;). Syns egentlig din forrige fødsel hørtes bra ut. Fort igang og ganske fort ferdig. ja-takk. Lykke til da!!
TusseMor07&09&14 Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 1 dag over her:o) Og det er helt greit... har liksom ikke trodd helt på UL-terminen, så jeg har forberedt meg på begynnelsen av mai jeg. Men jeg går nå rundt her med sterke og vonde kynnere, og blodslim fra tid til annen. Var sikker på at det skulle sette i gang på fredag, men ...nei da... uansett så er det ikke lenge til nå) Gruer litt for når det begynner, men det er vel sånn for alle... Lykke til da jenter!
Peders mamma Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Er tredje dag på overtid idag, kommer ikke gutten ut før onsdagsmorgen tar de han ut med keisersnitt. De vil ikke sette meg igang da jeg har en real godklump i magen.
Nurkfrid Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Til G08 & J09: Det er som å lese om meg selv ja. Bortsett fra at jeg er førstegangs da. Men 2 dager over, kynner og stikk, men ikke stort mer. Jeg har gått i timesvis, har sex hver kveld, spiser kanel og jeg vet ikke hva. Nothing.
Zinnia Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 11 dager over og drittlei, og merker heller ikke stort. Litt kynnere og stikkinger bare.. er i fin form fysisk, men psykisk begynner dette å slite veldig. Slitsomt å gå og være mentalt forberedt i flere uker på at det kan skje "når som helst", og så skjer det ikke noe... Har prøvd det meste, stripping, akupunktur, løpe i trapper, klatre i skogen, husarbeid, vaske bil, sex, kanel, slappe av... denne ungen vil visst ikke ut!! overtidskontroll på onsdag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå