Gå til innhold

Hva synes dere om guttenavnet Dennis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er fint, og vil at vår sønn skal hete det, men mannen nekter :)

Ser for meg en liten rampegutt med masse kjærlighet og capsen på snei :)

Skrevet

Nydelig navn!!! Hunden min heter det.

Skrevet

Hehe.. Mamma og pappa sin også. Derfor mannen min ikke vil at sønnen vår skal hete det! Til tross for at det var det navnet hunden fikk før mamma og pappa kjøpte den :P

Skrevet

Alle mine hunder har "menneskenavn", Dennis, Didrik, Dina og Dora.... Men jeg synes jo at det er fine navn, da... Men barna mine har ikke navn på D, altså :) Ikke på samme bokstav heller. Det er en dyreting for meg.

Skrevet

Stilig navn!! Har to venner som har kalt ungen sin det....så da kan ikke jeg bruke det...men hvis ikke ha det vore ett alternativ om jeg får gutt:-)

Skrevet

Ikke helt mitt favorittnavn.

Skrevet

Må også si at det ikke er mitt favorittnavn. Føler navnet kanskje er litt belasta? Eller så er det bare jeg som kjenner rampeunger som heter det! Hehe:) Kjipt å være lærer, alle navn forbindes med noen. Viktigste er jo at dere liker det! Lykke til med navnvalget!

Skrevet

Kjempe fint navn, hunden min heter det.

Jeg ville nok ikke kalt ungen min det, da det er så mange hunder som heter det...

Men som sagt syns jeg selve navnet er drit fint:-D

Skrevet

Ikke min favoritt heller. Men synes generelt at "engelske" navn som nettopp Dennis, Kevin m.m. blir litt rart...

Skrevet

Her blir det Dennis hvis vi får gutt. Synes navnet både er fint og arti. Gutter skal være litt "ramp", så da passer det fint med Dennis:)

Skrevet

Neh, Dennis er ikke helt min greie... på lik linje med Kevin, Birk, Trym og en del andre

For meg er det knyttet VELDIG opp mot spesielt rampete barn, som ikke har havnet helt på det rette plan... Belastet som ei over her skriver.

Men, det er min mening da ;)

Skrevet

Jeg syns det er helt nydelig! Og har det på guttenavn lista,men nå blir det mest sannsynligvis jente så på neste kanksje.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...