Sjørøveren&Brumlen Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hva bruker dere? noen anbefalinger? vi bruker maisgrøt fra nestle, har brukt den en stund, men virker som han begynner å bli litt lei..
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Vi vekslet litt mellom ris- og maisgrøt. Noen ganger tilsatte jeg litt sviskemos eller most banan for variasjonens del. Da visste jeg på forhånd at poden likte det. Nå er han 5,5 måned og spiser også mild havregrøt fra Nestlé, han liker den kjempegodt.
*søtesmå* Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Er det ikke tidlig med grøt/velling fra 4 mnd? Min lille er også 4 mnd, men jeg har ikke prøvd med noe annet enn mm ennå. Med storesøster husker jeg at vi brukte hipp sin grøt med fersken og banan (?), og det var stas:)
*søtesmå* Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 ...og hvis du ikke bor så langt fra Sverige har de stort utvalg av vellinger der:)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2009 Nei, det er vel ikkje tidlig? Har eg no aldri hørt om! Enkelte babyer kreva å få litt fast føde før de er 6 mnd, spesielt dei som kun får mme.. det er vel kanskje derfor de fins mat som er egnet fra 4 mnd og opp?;-) Ja, den har vi kjøpt inn, så ska prøve den så snart den andre er tom:)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 27. april 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. april 2009 hehe, vi bur nok dessverre så langt fra svergie som vi kan:P heilt ytterst på vestlandet:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 27. april 2009 #7 Skrevet 27. april 2009 Ville bynnt me velling, e jo bare tynn grøt :-) Vi varierte masse mellom ris, mais og havre før vi bynnte me 6 mnds grøtan da han va rundt 5 mnd :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå