Gå til innhold

Når kommer strekkmerker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt var dere på vei da dere fikk strekkmerker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk de i løpet av de siste 3-4 ukene av sv. skap.

Skrevet

Jeg har termin om 2,5 uker, og ennå ingen.. "bank i bordet" . Fikk ingen sist, og håper de holder seg unna denne gangen også..

Skrevet

fikk dem allrede i uke 15 :o jeg ser ikke ut på magen.. men men lille prinsessa er verdt det ;)

Skrevet

aldri håper jeg. 19 dager igjen til termin, og fikk ingen m d to første heller.

krysser fingre for at jeg slipper denne gangen også.

ellers tror jeg d er veldig individuelt når de kommer. noen kan få tidlig, andre sent.

Skrevet

Jeg fikk ingen strekkmerker med de to første, eller fikk noen på brystene faktisk, men ikke magen.

Så jeg håper selvsagt jeg slipper unna denne gangen også...

tror nok det er veldig individulet!

Og jeg har ingen tro på dyre kremmer, som skal hjelpe, jeg har ikke smurt meg noe ekstra i noen av svangerskapene...

Skrevet

jeg fikk ingen med første- men denne gangen fikk jeg dem allerede i uke 20 og nå blir det bare verre og verre ... :/

Skrevet

Med første fikk jeg noen 7 dager over terminen.

Med andre fikk jeg noen flere en plass mellom uke 25-30 tror jeg..

Gjest ~Gravida~ Uke 19
Skrevet

Dette er mitt 4 svangerskap, har ikke noe strekkmerker på magen,litt på brystene bare. Har aldri smurt meg med kremmer.

Jeg er tynn og har lagt på meg ca 15-20 kg hver gang.

Så det er forskjellig hvordan det blir med strekmerker til folk.

Skrevet

Fikk ingen med førstemann, nå har d kommet 2 bittesmåe nederst på magen i uke 25 så har haste bestilt 2 tuber av den anti strekkmerke kremen jeg brukte med førstemann, så håper å begrense merkene..

Skrevet

Har ikke fått et eneste et i mine to forrige svangerskap. Satser på de holder seg unna nå også.

Skrevet

Nå er visst strekkmerker en hormonell greie, men de fleste ha jeg inntrykk av får det i 3 trimester. Jeg fikk 1 merke nederst på magen uka før jeg fødte, håper det ikke kommer flere denne gangen;)

Skrevet

Da har du vært heldig:) Jeg har strekkmerker etter datteren min, de kom ganske tidlig egentlig. Nå har det ikke kommet flere, er 23 uker på vei med tvillinger..

Håper det ikke kommer mer enn de som er fra før..

Skrevet

Hva heter den kremen?? :P Kanskje greit og få fikset en sånn krem føler jeg:P

Skrevet

Perfect Body Anti-stretch Mark Cream

Behandlingskrem til daglig bruk som reduserer strekkmerker samtidig som den gir huden fuktighet. Bedrer hudens fasthet og elastisitet, og huden blir myk og glatt. Masser inn i huden hver morgen og kveld. 150ml.

Varenummer: 4935

kr 349,00

www.oriflame.no

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...