jente1977 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hvor ofte ammer dere baby på 7-8 mnd? Leste nettopp på nestle sine sider at fra 8 mnd ammer man (om man fortsatt ammer) morgen og kveld, men synes det virket lite? De siste dagene har jeg ammet hyppig pga feber, men før dette ammet jeg vel 5-6 ganger i døgnet. Jenta er snart 8 mnd, og har 4 faste måltider (grøt, middag ol). Prøver å amme til hvert måltid, men ofte er hun jo mett av maten, så blir ikke alltid så mye hun tar fra brystet.
Alessi med 2 fine gutter Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Lillegutt er nå 8 1/2 mnd, og jeg ammer 3 ganger i døgnet. En gang når han våkner (kl 0700), neste gang til morgenduppen hans ved 0830 tiden, og sistet pupp får han før han legger seg kl 1900. Han har 4 måltider pr dag (2 grøtmåltider, ett brødmåltid m frukt og et middagsglass).
Lillepusen-78 Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg ammer gutten min på 7 mnd 4 ganger til dagen. Ammer alltid før fast føde, men merker at han tar mye mindre enn tidligere.... Før vi begynte med fast føde ammet jeg 5 ganger i døgnet. Kommer til å fortsette å tilby puppen til hvert måltid fremover....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå