77des09 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Er det noen som har noen råd til hvordan man kan dempe denne metallsmaken i munnen? Jeg er nå i uke 9 og den har vært der fra starten av, i tillegg er jeg kvalm stort sett hele tiden og den smaken gjør det ikke akkurat bedre.
Sjarmi Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg pusset tennene i ett sett og tygde masse tyggis. Uff føler med deg....syntes det var helt forferdelig!! Er i uke 16 nå og den metall smaken ble borte i uke 12 hos meg ca. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå