Gå til innhold

Angående 3d ul på Oslo City (samme som 3 sem.)


LilleChewieimagen

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på 3d ul nå, han gikk gjennom anatomien til barnet først, og alt så bra ut. Det jeg stusset på var det han sa om vekten til barnet og estimert vekt rundt fødsel. Han mente barnet veide 2200 gram (uke 32) og kom til å veie ca 4000-42000 gram ved fødsel.

 

Jeg var nemlig på ullevål forrige fredag fordi morkaka ligger langt ned. Der sa legen at barnet veide ca 1400 gram nå og kom til å veie ca 3500-3700 ved fødsel. Han sa også at morkaka lå veldig langt nede og bare hadde 1 cm klaring for åpningen.

 

Vekten min når jeg ble født var 4020 og samboer var 2900.

 

På Oslo city sa han at morkaka ikke lå langt ned, bare på fremre vegg.

 

Noen med erfaring fra hva som stemmer? Syntes det var veldig forskjellige opplysninger. Tenker mest på det med morkaka, for det har jo litt å si. Hvem har best utstyr og mest kunnskap? Han legen jeg var hos på ullevål, er kjent for å være veldig flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var du hos Molnar? Har hørt han er ekspert på dette med fosterdiognastikk... ellerno?! Vi var hos han og var veldig fornøyd! :) Hm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi var hos han. Han er den eneste som utfører 3d ul der og tror jeg. Vi måtte komme tilbake, for lille snuppa sov første gang. Andre gang var hun litt mer våken, og vi fikk se henne, og hun smilte til og med:) Sånn sett var vi fornøyd, men jeg stusset bare på det han sa om morkaka og vekten til barnet. Jeg syntes han gikk veldig fort gjennom ting, og virket litt stressa, men det viktigste var jo at vi fikk se henne og alt så bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...