mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg som var så fornøyd med at nesten hele plena var blitt bar...
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Sååå kjipt!!! Vi har ikke mer snø. Ser jo litt på toppene da, men ikke rundt huset. Vi har hevet på tørrgjødsel i bakkene og nå kjører sambo og storesøster ut sauegjødsel med traktoren. Er vi heldige kan vi slippe i alle fall noen av sauene ut neste helg!! =)
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Jeg har forressten også lagt om til sommerdekk, så håper for all del vi ikke får mere snø nå!!
blond Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Til og med jeg ville blitt skuffet om det kom snø nå. Vi har ned mot null om natten, så teoretisk er det vel fremdeles en mulighet for at det kan komme snø, men jeg har ikke store troen på det.Trærne begynner så smått å få et svakt grønt skjær og med noen dager til med varme på dagen tenker jeg det snart spretter skikkelig med løv overalt. Da forsvinner litt av utsikten vår..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2009 #5 Skrevet 27. april 2009 Usj nei få den vekk nå. Nå må vinteren slutte og bry seg og slippe sol og varme til!! Lenge siden vi har hatt snø her, er rund 4-7 grader kl 7 om morgenen og stiger godt utover dagen. Deilig:)
metaMORfose Skrevet 27. april 2009 #6 Skrevet 27. april 2009 Fysj, det var dumt. Diger nedtur hvis det snødde her nå, men det positive er jo at den ikke blir liggende....... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå