Gå til innhold

Irriterende med naboer som bare tar seg til rette!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i rekkehus, sameie..

Mellom hver rekke er det en liten grusplass, som skal bli lekeplass, men siden hele rekkehus området ikke er ferdig enda - så er det ikke satt opp lekestativ enda..

Dette resulterer i at naboene parkerer der!! Rett utenfor vår veranda..

For 5-15 min for å ta ut tunge varer osv er det selvfølgelig ikke noe problem..

Men når slekta camper der i bobilen sin, da syns jeg det blir litt drøyt..

De har med sykler og hund som plasseres utover hele plassen der.. Hjelmene til ungene, ikea møbler fremdeles i papp-esker osv flyter rundt dem..

Det finnes flere campingplasser i nærheten hvis det er mangel på plass inne i huset som gjør det..

Flere ganger har det vært sameiemøte der vi i fellesskap bestemmer at det IKKE er ok å kjøre inn på den lille veien som leder inn til husene, alle har egen carport.. Dessuten er det masse små barn som leker her, og det er fort gjort at det skjer en ulykke..

Dette ble litt lengre enn jeg tenkte... Men herre så irriterende med noen som sitter 5 m fra terrassen vår når vi soler oss, leser og spiser middag.. I en BOBIL!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neste gang du ser naboene dine,hadde jeg sagt ifra, at besøkene deres med bobil,får finne et annet sted å parkere bobilen,enn rett utenfor deres veranda.jeg hadde blitt forbanna hvis noen hadde gjort det der jeg bor.

Skrevet

Er ikke så tøff dessverre..

De sto der i vinter en gang også, og da gikk mannen min ned til styret når de hadde møte..

Men før de rakk å komme bort og se det (de hadde ikke oppdaget det) så hadde de pakket sammen og dratt..

Gleder meg til lekeplassene kommer opp her - da blir det ikke så lett å ha bobilen utenfor døra..

Hvis man skal ha gjester, så får man ha plass til dem også!

Hun som har besøk er alenemor med 1 barn, og har samme str leilighet som oss, med 3 soverom - 2 stuer og 2 bad..

Det burde ikke være noe problem at de sov inne..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...