JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Heisann jeg har endel strekkmerker etter ett svangerskap som er 3 mnd siden. Dere som også har strekkmerker hva går dere i på stranden? Bikini eller badedrakt? Syns det er mangen fine badedrakter.. Men det er magen år siden jeg har sette nogen som har hatt på seg badedrakt... Så jeg gruer meg veldig til sommeren. Har dere noen tips?
-MtG- Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg går i bikini. Bryr meg ikke omstrekmerkeneselv om det er MANGE ev dem:) De vitner jo bare om de barna jeg har fått og det er jeg stolt av. Det er også greit å få sol på strekkmerkene. Da blir de fortere lyse. Jeg fikk også en baby for 3 mnd siden:)
Fire småtroll Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Strekkmerkene og åreknutene bryr jeg meg ingenting om, det er naturlige spor etter fire svangerskap og ingenting jeg kan gjøre med. De får folk bare tåle å se Værre er det med de 10 kiloene jeg har for mye etter svangerskapene, de skammer jeg meg litt over.. Så nå skal jeg prøve å få dem bort, og når det er gjort skal jeg kjøpe meg en fin bikini og sole magen min!
JenteBeibi.04.02.09<3 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2009 Heisann! Takk for svar! Fikk selvtilitten min litt mer opp der Ja jeg bør/skal heller ver stolt over at vi har fått vår nydeligste jente Så sol hjelper på litt altså. det viste jeg ikke. Men takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå