Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Når kommer det melk i puppene når man er gravid? Sikkert domt spørsmål,men som nybegynner så lurer man på alt!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Den hvite melken kommer ikke før barnet kommer;) Men du kan få litt blank væske, som er forberedelsene til melken:) Ulikt når slikt kommer i graviditeten. Jeg hadde det lenge med eldste, men kortere med yngste.
Gjest Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Veldig forskjellig det der. Noen får råmelk i puppene tidlig i sv.skapet, sent i sv.skapet eller kanskje ikke i det hele tatt før etter fødselen. Selve melken (ikke råmelken) setter i gang CA 2-3 dager etter fødselen. Men igjen, forskjellig =)
Mamman til Alida J. Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Selv begynte jeg å lekke mellom uke 25-30 (vis det ikke var tidligere).
LillaGorilla♥♥ Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Jeg fikk ikke noe melk før 3 dager etter fødsel, og måtte ha nesespray og pumpes for å få det igang. Men nå, 11 dager etter fødsel, har jeg så mye melk at jeg har nok til trillinger!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Du kan få tykk, gul råmelk i brystene i løpet av svangerskapet, men det er veldig individuelt, og sier ingen ting om hvor mye melk du får når barnet er født. Etter fødselen så kommer melken vanligvis 2.-3. dagen. Da kommer den tynne, gulhvite melken.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Var vell ikke så dumt spørsmål lell dette.. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå