Gjest Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Her blir det ikke så mye ferie, da jeg fikk en fin fin restskatt på 22 000,- ( Men en tur nordover i 2 uker til familien min blir det. Så får eldstesønnen min en ferie med faren sin i noen uker. Og mellomste på 3 år skal få være med svigermor Snille svigermor! Skulle gjerne reist en tur til syden med barna jepp! Tenker jeg skal bli rik.....!
wirre;o) Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 ikke noe mere enn en tur til Kristiansand på denne siden av jul tenker jeg.
FanteGuri Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Skal to uker til Kreta, så blir det vel å være litt på hytta og litt hjemme...
Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Åh skulle ønske vi hadde hytte :D Og kreta er jo bare en nydelig plass )
FanteGuri Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Har aldri vært på Kreta, så gleder meg til å se.. Har ikke vært i syden på 4 år heller, så føler det var på tide. Har ikke hytte helt for oss selv da, men vi er heldige at vi har mulighet til å dra et sted, som ikke er så alt for langt hjemmefra!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Jeg skal føde, pusse opp et hus, flytte og kansje innimellom alt det ta en tur til familien hjemme- og mulig en tur på hytta til svigers (eller i det minste sende med eldste dit, så vi får være alene)
Gjest Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Kreta er kjempe fint, syns jeg da ) Leeenge siden jeg var i syden nå da,sist jeg var på tenlands tur var vi i Tsjekkia. (NOEN trodde Praha var en syden plass når vi bestilte tur, *kremt*) hehe... Nærmeste vi kan reise er til svigers og det tar ca 8 timer å kjøre. Men er jo kjempe deilig å være der da Eller jo, svigerfar har jo campinghytte ca 30 min herfra. Men er ikke plass til hele vår familie og hans å sove der. Men at vi tar oss en tur en dag, det funker jo.
Gjest Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 Hehe, slik var vår fere i fjor Jeg fødte 1 Juni. Så sendte vi med eldstemann til nord med min mor i 3 uker. Og svigermor hentet mellomste og hadde han i ett par uker hos seg. Er luxus da, når man får gjort litt i huset. Vi malte stuen & kjøkkenet da )
Gjest Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 Ikke noe spesielt. Vi skulle egentlig til dyreparken i august, men av naturlige årsaker blir det uaktuelt. Blir vel til at mannen tar guttene med på hytten litt, vi kanskje tar en tur til en fornøyelsespark 1-2 dager og ellers er hjemme og gjør det beste ut av dagene. Siste ukene av ferien skal mannen jobbe og ungene i barnehage og på SFO og så kommer babyen i august en gang.
Gjest Sekretøsa Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 Vi skal i konfirmasjon, dåp, kanskje en uke til vestlandet i samme slengen (om det er fint vær), konsert i sverige, og 1 uke til egypt ) Også en tur til Sommarland i Bø, eller 2!
Gjest Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 Vi reiser til dk i 14 dager og tar noen turer til hytten når det passer seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå