Gå til innhold

Hva skal dere i ferien da? =)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det ikke så mye ferie, da jeg fikk en fin fin restskatt på 22 000,- :((

Men en tur nordover i 2 uker til familien min blir det.

Så får eldstesønnen min en ferie med faren sin i noen uker.

Og mellomste på 3 år skal få være med svigermor :D Snille svigermor!

 

Skulle gjerne reist en tur til syden med barna jepp!

Tenker jeg skal bli rik.....!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke noe mere enn en tur til Kristiansand på denne siden av jul tenker jeg.

Skrevet

Skal to uker til Kreta, så blir det vel å være litt på hytta og litt hjemme...

Skrevet

Åh skulle ønske vi hadde hytte :D :D

Og kreta er jo bare en nydelig plass :))

Skrevet

Har aldri vært på Kreta, så gleder meg til å se.. Har ikke vært i syden på 4 år heller, så føler det var på tide. Har ikke hytte helt for oss selv da, men vi er heldige at vi har mulighet til å dra et sted, som ikke er så alt for langt hjemmefra!

Skrevet

Jeg skal føde, pusse opp et hus, flytte og kansje innimellom alt det ta en tur til familien hjemme- og mulig en tur på hytta til svigers (eller i det minste sende med eldste dit, så vi får være alene)

Skrevet

Kreta er kjempe fint, syns jeg da :)) Leeenge siden jeg var i syden nå da,sist jeg var på tenlands tur var vi i Tsjekkia. (NOEN trodde Praha var en syden plass når vi bestilte tur, *kremt*) hehe...

 

Nærmeste vi kan reise er til svigers og det tar ca 8 timer å kjøre. Men er jo kjempe deilig å være der da :D

Eller jo, svigerfar har jo campinghytte ca 30 min herfra. Men er ikke plass til hele vår familie og hans å sove der.

Men at vi tar oss en tur en dag, det funker jo.

Skrevet

Hehe, slik var vår fere i fjor :D

Jeg fødte 1 Juni.

Så sendte vi med eldstemann til nord med min mor i 3 uker.

Og svigermor hentet mellomste og hadde han i ett par uker hos seg. Er luxus da, når man får gjort litt i huset.

Vi malte stuen & kjøkkenet da :))

Skrevet

Ikke noe spesielt. Vi skulle egentlig til dyreparken i august, men av naturlige årsaker blir det uaktuelt. Blir vel til at mannen tar guttene med på hytten litt, vi kanskje tar en tur til en fornøyelsespark 1-2 dager og ellers er hjemme og gjør det beste ut av dagene. Siste ukene av ferien skal mannen jobbe og ungene i barnehage og på SFO og så kommer babyen i august en gang.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi skal i konfirmasjon, dåp, kanskje en uke til vestlandet i samme slengen (om det er fint vær), konsert i sverige, og 1 uke til egypt :o)

Også en tur til Sommarland i Bø, eller 2! :)

Skrevet

Vi reiser til dk i 14 dager og tar noen turer til hytten når det passer seg :P

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...