Små Einsteins Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Hvordan var det?Koster alt penger der inne og evt hvor mye?
Gjest Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg var der for noen år siden, i Bergen. Det kostet å komme inn. Så kostet vel egentlig alt man ønsket å gjøre også. F.eks å ta bilde av auraen sin tror jeg kostet ca 350,- osv. Jeg gjorde ingenting der inne.
Små Einsteins Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Takk for svar, ja ser det koster 200kr å komme inn men da kan det jo bli dyrt da hvis alt koster der inne.Vet du hva det koster å bli spådd der?
Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Det husker jeg ikke, men jeg syns hvertfall at det var for dyrt å gjøre de tingene der inne. Hvertfall i forhold til resultatet ) En god vennine av meg ble spådd, lurer meg på om hun betalte rundt 400,-? Hun fikk opp en masse positivt! Han hun var sammen med var mannen i hennes liv, de kom til å gifte seg, få barn snart blabla. Og det skjedde ABSOLUTT ikke. Så hun er litt bitter på den dama, hehe
Små Einsteins Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 oi det var dyrt kanskje jeg blir hjemme, tenkte egentlig å dra senere idag men 400kr er dyrt i tillegg til inngang.Takk for svar iallefall:)
Gjest Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Kan jo hende prisene har endret seg med årene da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå