Gå til innhold

hvor mange dager igjen søndag 26 april?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

131 dager igjen her:)

gleder meg for hvert midttall som går nedover... så to dager igjen til det:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med rask hoderegning tror jeg det er 125 eller noe sånt. Jeg teller uker jeg, og det har jeg tenkt å gjøre hvertfall til jeg er i 3. trimester, og kanskje en stund etter det også. Men det var stort den dagen jeg var 20 uker og halvveis! Det er litt tidlig å begynne å bli lei nå, men jeg har fått bekkenplager og blitt delvis sykemeldt og syns tida godt kunne gått fortere ja!

Skrevet

95 dager igjen, ser jeg når jeg logger på her! Herlig, føler det endelig begynner og gå litt fortere nå! :) Dårlig form så skal bli godt å bli ferdig, åkke som. ;)

Skrevet

91 dager igjen :) Gleder oss veldig til han skal komme :) :) <3 Teller dager og uker som bare det :P hehe...

Skrevet

196... Så har laaang tid igjen endå. Men glad eg har komt meg over fra første trimester i alle fall :-)

Skrevet

138 dager igjen idag. Syns det begynner å gå fort nå jeg... Gleder meg stort til å få et lite nurk igjen, men er ikke så utålmodig. Det hjelper å ha to fra før som fyller hverdagene med liv og leven.

Skrevet

180 dager.... Jøje,- disse postene gjør jo at jeg ser hvor fort dagene flyr ;) Herlig og....gulp! Nærmer seg jo..Selb om det er godt igjen :)

Skrevet

169 dage igjen, har aldri vært så nerme så nå hehe;-)

Skrevet

155 dager igjen. Gleder meg til magen popper litt mer frem, nå ser jeg bare småfeit ut.

Skrevet

128 dager igjen i dag! Tida flyyyyr... enn så lenge ;)

Skrevet

191 lange dager igjen.. Men nå kjenner jeg formen begynner å bli bedre og sommeren er på vei, og da tror jeg ukene kommer til å gå kjempefort:O) Endelig en sommer hvor jeg slipper å gå å holde inn magen hehe

Skrevet

161 dager igjen! Tiden går fort synes jeg. Er jo snart halvveis!

Skrevet

196, så helt fersk her på 2. tri. Det blir en fin tid framover nå, magen vokser seg rund og fin, og kveldene blir bare lysere og lysere. :-)

Skrevet

121 dager igjen:)

Hyl og skrik jeg gleder meg:)

Skrevet

156 dager igjen. Synes tiden har gått fort. Men nå går den vel mye saktere pga full sykmelding. Snart halveis :)

Skrevet

133 dager igjen,,,

Skrevet

87 dager :)) I morra er det tur for 3 trim. 2 trim har jammen gått utrolig fort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...