<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Noen som har barn her som har mye søvn i øynene etter de har sovet? Gutten vår har så mye til tider,og innemellom er øynene helt gjenklistret:( Noen som har noen tips og komme med kanskje??
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Det er ikke øyebetennelse da? Det kan gå over av seg selv, og komme ofte.
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 det kan jo hende. han hadde øye katar for ett par uker siden,så har tenkt på at det kanskje er noe i forbindelse med det også.
mamma'n til M & K Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Det kan også være allergi. Jeg trodde jeg hadde øyekatarr mange ganger i fjor helt til jeg fant ut at det som hjalp var zyrtec! Og da hadde jeg prøvd flere runder med sånn øyesalve og øyedråper mot øyekatarr.
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2009 ok:) har noe øye dråper vi fant nå som vi tenkte vi skulle prøve og dryppe han med før han skal sove igjen for og se om de hjelper.
mamma'n til M & K Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 øyedråper og øyesalve hjalp for meg også, men kun for noen få dager. Noen dager etter at behandlingen var over så fikk jeg det tilbake. Så hvis det ikke hjelper med dråper så bør du sjekke han for allergi. I mellomtiden så får du vel bare håpe at det ikke er allergi.
<3 Har verdens vakreste gutt<3 Skrevet 26. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2009 ja får håpe det:) Skal på seks ukers kontrollen på torsdag,så tenkte og høre med de der også om hva vi eventuelt kan gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå