Ketisi Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Har fremdeles 28 dager igjen til termin, men dagene går så saaaaakte. Var innlagt på sykehuset fra onsdag til torsdag, med mistanke om prematur vannavgang. De kom fram til at det var "forvann" som var gått. Riene jeg hadde i ambulansen stoppet selvfølgelig når ctg`en kom på. Ble forespeilet igangsetting etter 1 døgn, men jeg har fremdeles rikelig fostervann ( Faktisk for mye ??) og småen har det bra så jeg ble sendt hjem igjen. Så nå går jeg her....kjenner vondter og murringer både her og der. Glad for at det ikke ble prematur fødsel denne gangen også ( fødte i uke 35+0 sist) men ventetiden ble liksom lengre...
Misti Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 jeg er lei så lei at jeg holder på og spy, er 33+5 og har mye plager og vondter. får ikke sove, ikke energi til lillegutt og alt er bare blæ, får lyst til og hyle. Sist gang var jeg ikke lei, svangerskapet var uten plager og jeg koste meg gravid. men sånn er det ikke denne gangen gitt. men prøver og holde mote oppe og fokusere på alt det gode. men med alle søvnløse netter så blir alt et ork.... =) men det kommer noe godt ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå