Gå til innhold

kjenner dere spark i uke 17?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 19 og har ikke kjent noe... Samtidig så er dette min første graviditet, så vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter... Håper jeg kjenner noe snart :)

Skrevet

Kjente bevegelse i uke 13, det gjorde jeg sist svangerskap også, men så er dette min fjerde svangerskap...

Skrevet

kjente bevegelser fra uke 13/14.... ble mer og mer tydelig som spark ukene etter...

Skrevet

uke 21.

har morkaken forann.. Da kjenner man det som regel senere. Og førstegangs kjenner det sent :)

Skrevet

Kjente noen få spark/dytt/bobler men det har värt ganske stille i magen. Er nå i uke 21 og kjenner mer, men ikke hver dag. Har morkaken foran.

Skrevet

Jeg er i uke 18. Kjenner ikke no. Dette er min første så vet heller ikke hva jeg skal kjenne etter.

Skrevet

Kjente tydelige spark i uke 17, og er førstegangs... Var kjempekoselig! Akkurat som en liten finger som dytta litt fra innsiden :o)

Men det er veldig forskjellig fra person til person når man kjenner liv da

Skrevet

Jeg kjenner tydelige "spark" nå, er 16+3 i dag. Er førstegangs og er litt overrasket over hvor godt og ofte jeg kjenner det. Herlig!

Kjente det første gang da jeg var i uke 13, da som sommerfuglvinger, og så sterkere og sterkere for hver uke

Skrevet

Er 16+1 og har ikke kjent noe tydelig liv. Jeg er også førstegangsgravid.

Har lest at for førstegangsgravide tar det lenger tid å kjenne liv enn hos flergangsgravide. Mange kjenner ikke tydelig liv før i uke 20, mens andre kjenner det før og andre litt etter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...