flypapir Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Noen som har vært her? Hvordan er det å finne frem dit dersom jeg tar banen til Ensjø?! Finnes det evt noen enklere måte å komme seg dit på (fra grønland)..?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Jeg aner ikke hvordan du kommer deg dit fra Ensjø, tror nok det da er lettere å gå av på Tøyen stasjon og gå derfra opp på Kampen. Det ligger som en stor "ås" rett bak stasjonen og det skal være skilta (tror jeg) til bondegården. Den er veldig fin, vi har vært der et par ganger
flypapir Skrevet 26. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2009 Takk, da prøver vi oss på det idag
Gjest Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Det er veldig kort å gå fra Ensjø t-banestasjon. Du svinger nedover til høyre mot boligblokkene, forbi solstudioet. Når du går under broen tar du til høyre opp trappene mellom husene. Der er det en barnehage på høyre hånd og gården ligger ved siden av.
Minnie Mom Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Ville ha gått av på Ensjø, kjempelett å finne og kun noen få minutter å gå. Hvordan du skal finne frem avhenger jo litt av hilken vei du kommer fra med banen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå