Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #1 Skrevet 26. april 2009 Jeg kjøpte en pakke med det nå, bruker vanligvis libero men de var usolgt. Har hørt mye positivt om de så tenkte ja hvorfor ikke.? For meg virker det som de er er gode og frøkna er ikke rød og ikke hatt lekasje. Men hva er det som gjør at de er så billige? Jeg bruker forøvrig mye firstprice produkter, ikke like fornøyd med alt. Har vært skeptisk til bleiene men er positivt overasket Hva mener dere andre ?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Hei og god morgen! Vi bruker bare First price men det er fordi jeg synes den holder gutten vår tørrest.. Men vet du hva? Libero er faktisk billigere, de koster 1 kroner stk (de vanlige tape bleiene..). De First price buksebleiene som vi bruker koster 49 kroner for 42 bleier. Men jeg kommer ikke til å bytte, selv om vi startet med First price pga økonomi. Åhhh, jeg er så trøtt. Oppe klokken 07.00 i dag med gutten ikke det at det er så tidlig men jeg la meg ikke før halv to i natt.. Angrer på at jeg satt så lenge oppe..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 jeg brukte også en slags type billig bleier til min datter da ho var bleiebarn.. men jeg likte de ikke.. syns de klumpa seg litt inni selve bleia.. men kan ikke huske hva slags type bleier det var.. nå venter vi nr to.. og her kommer det nok til å gå i libero og pampers
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Libero er billigere enn First price. First Price klumper seg ikke, jeg skjønner hva du mener for jeg måtte også en gang ty til en sånn pakke, den gikk i søpla etter en eller to bleier
MJ<3 Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 Og Pampers er billigere enn Libero. På Rema er det under krona per Pampers bleie om man kjøper en box:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 jeg handlet på spar og da var panpers dyrest 53 kr, libero 49 og tilslutt firstprice til 32 eller 34? men jeg tenker på en ting. jeg tåler ikke billigdopapir, jeg klør osv. kanskje det samme gjelder for bleiene ? Hi
Tommage♀♂ Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Hvor koster FP-bleiene 49 kroner da? Her på kiwi koster de 34,90 for en sånn stor pakke. En liberopakke koster vel 39 tror jeg for en enkelpakke. Vi har brukt FP lenge til begge våre små, liker dem mye bedre enn Libero. Før det brukte vi Pampers Active fit, og den har veldig god passform, men jeg synes bæsjen henger fast i nettingen, som igjen kleber sånn på stumen, på innsiden. Aldri hatt noen problemer med FP
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 På Kiwi her koster FP bleien også 34,90 så foreløpig har jeg ikke funnet en fullgod erstatter hverken på pris eller kvalitet.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #9 Skrevet 26. april 2009 ikke FP til 49 men libero .. på spar. betalte 32 eller 34 for FB. men hvordan er truse bleiene til FP da? HI
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #10 Skrevet 26. april 2009 dere som snakker om hva bleiepakkene koster.... dere ser vel på enhetsprisen? hjelper ikke om en pakke bleier koster 34 kr, og en annen koster 54 kr, hvis det er 30 stk bleier i den billgste PAKKEN og 60 stk bleier i den dyreste pakken.... da er det jo den til 54 kr som er klart billigest... hva er prisen pr bleie, det er det dere må se på, og det står alltid opplyst på hyllen (ikke for det, jeg rekner faktisk med at alle gjør det, men det kunne virke på ene innlegget her at alt dreiet seg om hvor mange kroner og ører det kostet per pakke, og det blir jo helt feil...)
*1+1=2 små* Skrevet 26. april 2009 #11 Skrevet 26. april 2009 jeg betaler 32kr for en pakke FP bleier, har prøvd både pampers,libero, coop og landlord(rema1000produkt). FP er fortsatt de beste og hun er alltid fin og den tåler mye. Hvis hun har samlet opp en SIKKELIG lading med bæsj(over 2 dager) så lekker det men ellers holder den mål:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #12 Skrevet 26. april 2009 Hvis jeg ikke husker helt feil nå, er det 50 bleier i FP-pakken (til kr 34) og 33 bleier i Liberopakken (som koster 49). Jeg bruker first price bleier på gutten min på dagtid, og liberotrusebleier på natta, Er kjempefornøyd med FP-bleiene :-)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #13 Skrevet 26. april 2009 Vi bruker Lanlord bleiene fra Rema(brukte bare Lidl bleiene før). De koster ca.36 kr for 56 bleier. ca.30 kr for 50 bleier i neste str. Det er billig det og jeg syns de er mindre stive enn First Prise sine som vi ikke likte.
*toppris* Skrevet 26. april 2009 #14 Skrevet 26. april 2009 bruker selvc lanlord bleiene, er kjempefornøyd... kommer til å bruker de med nr 2 også
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #15 Skrevet 26. april 2009 Nå har vi prøv alle bleiene over lengre perioder, og ingen tvil; LANDLORD er best!!!!! Ihvertfall for jenta vår:) Kjempe fornøyd!!!!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #16 Skrevet 26. april 2009 Da skal jeg fsktisk prøve Lanlord neste gang, At Lidel bleiene va bra har jeg hørt før men desverrer for oss la de jo ned i Norge noe jag faktisk synes var synd. Men noen som vet hvordan de klarer å få blei ene såppas billige i forhold til til pampers og libero.?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #17 Skrevet 26. april 2009 Vi bruker mye FP bleier. Er veldig fronøyd med tape bleiene. Brukte trusebleiene også før, men plutselig holdt de ikke natta gjennom lenger (gutten tar av seg tapebleier på natta). Så nå bruker vi Libero trusebleie på natt, og FP tape på dag. Jenta bruker FP døgnet rundt. FP bleiene er blilligs her ihvertfall om man ser på enhetspris. Husker ikke hva de enkelte koster, men har sjekket det før. Selv om man får hver 4 bleiepk gratis hos Kiwi.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #18 Skrevet 26. april 2009 Jeg regner med de er billigere siden de ikke er noe kjent merkenavn og de ikke bruker masse penger på reklame. Jeg har ikke sjekket hvor de blir produsert. Får sjekke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå