Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hva gjør dere for at babytøyet skal holde seg best mulig etter at det er pakket bort og stuet vekk på loftet/kjelleren i påvente av en eventuell neste baby?:)

Bare pakke rett ned i flytte-esker typ banankasser, eller bør det taes vare på i annen oppbevaringsemballasje? Har dere møll-kuler el.l?

Bare en tanke som slo meg her jeg sitter med min morgenfriske jente, som jeg ser nok har vokst seg ut av nok en pysjamas....!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt slike dyneposer fra Jysk (de som de selger til å ha bortpakkede dyner i). Disse har god lufting + at de er gjennomsiktige på den ene siden slik at man ser hva som er oppi. Oppi en slik pose går det mye klær, har alt snuppa har fra størrelse 50 til 68 i en slik pose. :) Tenkte å legge en lapp i "ruta" om hvilke str som er oppi hver pose:) Klar til bruk neste gang

Skrevet

jeg bruker samme løsning som fikkjente83. Og de posene er billig, så det fungerer kjempebra!:) Får tak i de på jysk, princess og kid:)

Skrevet

Klærne etter storesøster ble bare pakket i vanlige plastbæreposer og lagt på loftet (der er det helt tørt) - knytet igjen posen altså. De har holdt seg helt fint nå til lillebror har begynt å bruke dem og de er det 4 år i forskjell på. Eneste jeg angrer på var at jeg ikke sorterte det bedre da jeg flyttet det opp dit, feks merket posene med hvilke størrelser som lå oppi og om det var sesongtøy/yttertøy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...