Gå til innhold

gruver til fødsel


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

fy flate nå begynner jeg å gruve for fødselen...bare dager igjen nå.

nå i de senere dagene at jeg har begynt å gruve meg, for jeg vet hvilken smerte jeg skal gjennom. vil bare utsette å utsette....å er glad for hver dag jeg våkner og er smertefri, enda jeg vet da så godt at jeg må gjennom det..har hatt greie fødsler før, men det er mest smertene jeg tenker på, å ser så veldig mørkt på, for d er da så vondt at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg...

noen andre som har d slik?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner det også sånn til tider, men husk hvor deilig det er når det er overstått. Det går jo bra. Dessuten er det vel helt vanlig å føle litt sånn på slutten når en er sliten og trøtt. Vet liksom ikke helt hvor en skal hente kreftene fra.

 

Ellers var jeg til akupunktur for en liten uke siden. Da satt hun nåler på et punkt som skulle hjelpe mot fødselsangst/redsel. Etter det har jeg faktisk vært roligere. Kanskje verdt å prøve???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gruer meg veldig...Dette er tredje gangen og har gruet meg veeeldig hele sv.skapet. Det er så dumt at slike tanker skal ødelegge opplevelsen og at det faktisk skal skje noe koselig - det å få et barn!

Jeg gruer meg - men samtidig tenker jeg at dette MÅ jeg bare gjennom! Babyen må jo ut, enten vi vil eller ei... Og desto mere negativt jeg tenker desto mer negativt blir det...Akkurat som en forer de negative tankene med energi...dumt.

Dette skal vi få til, og husk man får den hjelpen man må ha - du er sjefen for din egen fødsel!

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruer meg også en del (førstegangs fødenede) Men prøver å tenke at vi kvinner er skapt til å føde, og babyene er lagd til å fødes! I tillegg tror jeg det er enormt viktig å stole på seg selv at dette skal vi klare, og som sagt over, vi er selv sjefen for vår egen fødsel!

Og premien som venter til slutt, må jo være det største av alt :-) Og da er all smerter over og glemt!

Lykke til alle jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...