Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så Øm i nedre del av magen, føler meg kanskje litt små oppblåst, hvis jeg har syklus på 28 dager så er det egentlig i dag jeg skal ha EL men jeg har vært sånn her i 4-5 dager. vi prøver om dagen:D

 

Men så lurte jeg på om det kunne være et tegn på at noe har skjedd?

Også kommer det litt blankt slim (Sorry detaljer her) Noen som har vært borti det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever typisk menssmerter, vondt i korsryggen, stikninger i mageregionen, sensitive brystvorter, alt dette kommer og går. Er 4+2 i dag :)

Skrevet

Høres ut som EL du har.. Kommer gjerne blankt strekkbart slim under EL. Denne fasen kan vare i flere dager. Så da er det bare å hoppe i høyet! :D

Skrevet

Det er snakk om over en uke jeg har hatt det sånn, jeg hadde det sånn sist også så jeg får bare håpe:)

Hoppa i høyet en god del for å si det sånn;)

så det bøøøør gå:) *HåPe*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...