Gå til innhold

Slimproppen...?


Piola

Anbefalte innlegg

Da tror jeg slimproppen har gått gitt..Er 37+3 dager..

Vet det kan gå lang tid før noe skjer men kan jo håpe:)

 

Har slimproppen gått hos noen av dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forresten også hatt en del rosa slim en ukes tid (too much information?), er veldig spent på om dette og slimproppen er tegn på at noe er i ferd med å skje. Er egentlig forberedt på å gå en del over termin i utgangspunktet, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt første svangerskap fødte jeg et døgn etter at slimproppen var gått, men har hørt at det kan gå inntil 14 dager. (Det har jeg hørt av jordmor, kjenner ingen som har gått så lenge etter at den har gått). Dessuten hjelper det visst med sex nå...... Fristende????

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gikk i uke 35, men fikk beskjed at den hadde ingenting å si egentli så kunne omså gå 14 dager over....

Hvordan så egentli deres ut? Min var skikkeli grønn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg tror slimproppen holder på å gå litt og litt hos meg nå. Det begynte i går med en ganske stor gelèaktig klump, den var hvitgrønn. Det kom faktisk to ganger sånne klumper i går. Idag har det kommet enda mer, og enda større klumper. Den siste var ganske gjennomsiktig. Til sammen har det kommet ganske mye egentlig. Og jeg som trodde det var slimproppen som gikk ved mine første 3 fødsler. Da var det bare en god del vanlig tynt slim og litt blod som kom, men da var riene også i gang på samme tid.

I kveld har jeg hatt ganske mye kynnere, men ingen tegn til blod enda hvertfall. Er 37+1 på onsdag 6/5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...