Gå til innhold

Legevakt i morgen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 2 år og ni mnd fikk i ettermiddag fronten på lekebutikken sin i tungt tre over storetåa si.

Han pleier sjelden å grine når han slår seg, men nå var han helt hysterisk.

Alikevel ville han legge seg kl syv og det var stille en times tid, men etter det har han grått og klaget på smerter i tåa. Den er hoven, rød og varm og deler av neglen er blå. Har gitt han en paracet og nettopp fått han i seng igjen.

Han halter og synes det er vondt å gå.

Har selv fått noe tungt over tåa og vet hvor vondt det kan være.

Men tror dere det er nødvendig at en lege ser på det, eller er det bare å ta tiden til hjelp. Hva ville dere gjort?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...