Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Er det noen som er interessert å bli kjent med hverandre?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #2 Skrevet 26. april 2009 Hvordan interessert ? Intimt eller ? Da er jeg med
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Være venner. Samlivsbrudd er mer eller mindre tungt for dem som gjelder. Så tenker at det er en trøst, støtte og forståsfull å ha venner i samme båt. Flere interessert å bli venner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå