dulille junivenn Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hei. Jeg skal ut og fly med lillevennen, og er litt usikker på dette med å ta med vogn.. Hvordan må vogna pakkes? Hvor lett er det å få ordnet dette på Gardermoen? Og hva koster det å ta med vogn?? Forrige gang vi fløy droppa vi å ta med vogn, og vurderer det samme nå, men så er den jo så kjekk å ha da.. Håper noen kan svare meg. På forhånd tusen takk!!
Yo&La+spire Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Vi har aldri hatt med vogn, det blir for mye stress, og eg kan jo ikke garantere at dette gelder alle (best å sjekke med flyselskapet) , men det eg har sett er vogna pakkes i en pose du får og leveres i en egen "spesialbagasje" innsjekking det koster ikke noe ekstra.
dulille junivenn Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 Tusen takk for svar. Ja, tenkte å ringe flyselskapet i morgen for å høre sikkert. Skal fly innenlands, så mulig jeg kommer til å prøve å få lånt meg en vogn der jeg skal.. Er det jeg har gjort før, for å slippe å ta med vogn..
*LilleTroll + spira Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Sendes som spesialbagasje. Tror ikke det koster noe ekstra, har aldri betalt noe ut over vanlig bagasje avgift (flyr alltid norwegian). Har sendt min TFK med fly 8-10 ganger, aldri fått noe skade på den. Man får pose til å ha den i, eller man må kjøpe (hos sas må man kjøpe pose, 100 kr. Hos norwegian får man gratis). Synes det er enkelt å ordne, har reist alene med lillemor flere ganger. Jeg pakker sammen vogna mens hun sitter på gulvet eller "hjelper" til. Brukte tidligere baby bjørn, men synes nesten det er mere stress enn å ikke ha. Bærer henne gjennom sikkerhetskontrollen og setter henne i ei tralle rett innenfor (handlevogner, får dem rett v/ inngangen til utenlandsreiser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå