Gå til innhold

Noen som har renset kroppen....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og med evt hva? Slike urtepiller? Tarmskylling? Annet?

Hjelper det? Hvilkem virkning har det hatt på din kropp?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare tull, for kroppen er selvrensende:)

Skrevet

Okey.. trodde det var bra å få renset kroppen en gang i blandt og tenkte det var på tide etter 25 år :)

Skrevet

Nei, kroppen klarer det selv. Det du heller skal tenke på, er hva du spiser til hverdagen, du kan spise sunt, så byttes det dårlige du nå har spist ut med det sunne;)

 

Bare for å ha sagt det; jeg er snart 40 og røyker gjør jeg også;) Lite rynker, og OK vekt. Greit utseende(andre mener jeg er pen, men det ser jo ikke jeg helt;)). Trener ikke organisert(hus og hage er min trim), spiser normal norsk mat, snop når jeg vil..... Aldri slanket meg bevisst.

 

Jeg har tatt kolonscopi, og dermed tatt det som tømmer tarmene helt. Det kjentes OK rett etter, men ordner jo ingenting;)

Skrevet

Hihi, ja det har jeg prøvd. Tortur!! Ikke fordi jeg måtte faste et døgn, men jeg skulle blande et pulver i rosa grapefrukt juice.. Å hjelpe meg som det smakte!!

 

Deretter skulle jeg drikke en (tror jeg) dl matolje. Så var det på´n igjen med juicen og oljen osv.

Fikk fart på magen min, for å si det sånn, men vil aldri smake grape frukt juice mer...

 

Føltes fint etterpå da..

Skrevet

Bare bambus. Lev sunt hver dag. Det er det eneste du kan gjøre som virkelig hjelper.

Skrevet

jeg går til homeopat som gav meg tips om å spise frukt til frokost, salat med kylling til lunsj, og til middag bare grønnsaker og fisk/kylling.

 

Har gått på det i 2 uker, har tapt 1,5 kg og føler meg mye friskere.

Det skal rense kroppen..

 

Ei venninne som også prøvde det tapte 3 kg og 2 cm på 1 uke!

Masse vann som ble "tømt"..

Skrevet

Tror det beste du kan gjøre for å rense kroppen er å spise sunt, drikke mye vann (viktig!), og være i aktivitet!

Skrevet

Du er klar over at vekttapet ikke har noe med homeopati å gjøre? Homeopat deler ut sukkerpiller... Men placebo er jo også medisin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...