Gå til innhold

Hadde du blitt lei seg for dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært på ultralyd. Mannen min måtte ha en tass på fange så han fikk ikke sett like bra som meg.

Vi får 6 bilder, deriblant to 3d bilder. Disse mottok jeg når han var på vei ut med småen.

Og nå har det gått flere dager og han har ennå ikke sett på de eller spurt etter de.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han klar over at du har fått bilder da? kan du ikke bare spørre han da, om han vil se bildene?

Skrevet

MAnnfolk synes ikke sånt er like spennende som vi som har dette lille vesenet inni oss, sånn er det bare.

Jeg hadde helt klart ikke blitt lei meg.

Skrevet

Det er bare piss at mannfolk ikke synes slikt er like spennende. Mannen min engasjerer seg nesten mer enn meg, så det der er veldig individuelt.

Jeg hadde blitt blitt kjempe lei meg om han viste null interesse for bildene. Fikk dere 3d bilder under vanlig ul?

Skrevet

Ja ha vet veldig godt jeg fikk. Jeg studerte de i bilen. Sa det var 3 de og greier.Han kikket ikke bort èn gang. Jeg la de i veska og tenkte han ville sikkert se senere. Men nope.

Skrevet

Jeg tror aldri jeg hadde fått sjansen til å finne ut om jeg ble lei meg. Hadde garantert tatt frem bildene med en gang og spurt hva hans synes og om de ikke var fine etc.

Da jeg var gravid sist ønsket jeg forøvrig å ta 3d ultralyd men mannen min ville absolutt ikke. Han sa at han ville heller se henne for første gang på ordentlig. Jeg ble ikke lei meg for det iallefall:-) Tror ikke interessen for ultralydbilder sier noe om interessen for barenet som kommer:-)

Kan du ikke bare ta frem bildene og spørre han om ikke de er fine eller noe sånt?

Skrevet

Var ikke dere som skulle ha en 2-åring med på ultralyden? (jmf. innlegg her inne om det var greit å ta 2-åring med på UL) :)

Med hormoner, og stolt mamma som jeg ville vært, ville jeg sikkert holdt hushelvete. Ikke at jeg sier det er den riktige tingen å gjøre, men jeg ville sikkert gjort det. Hvorpå jeg ville grått mange krokodilletårer og hevdet at han ikke brydde seg om barnet i magen.

- Når det er sagt vil jeg ikke anbefale deg å reagere som meg - er ikke morsomt for noen parter.

Skrevet

he he...kanskje ikke de lureste rådene å følge dette nei

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke blitt lei meg. Men jeg hadde nok ikke gått og ventet på at han spurte etter bildene men mast om at han også måtte ta en titt :-)

Skrevet

Det at menn ikke er opptatt av ul bildene stemmer heller ikke her i huset, mannen min hadde med seg bildene inn på butikken for å studere de enda nærmere han, når vi handla på veg hjem fra sykehuset!

Jeg hadde nok bare spurt rett ut jeg, uten å gjøre noe stort nummer ut av det, spurt om han ville se bildene, svaret er ja eller nei, sier han nei sier han kanskje hvorfor også!

Skrevet

Hi. Nei det var nok ikke oss.

Skrevet

Ja jeg tror faktisk jeg hadde blitt litt lei meg. Kansje følt meg litt alene på en måte? (Om du skjønner)

Men det er nok mest fordi jeg har en tendens til å overreagere da..

Skrevet

Var det hans særkullsbarn han hadde på fanget, eller et fellesbarn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...