konvall Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Neste sommer står jeg brud:) Må si jeg er spent..
"vestavind" Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Så koselig:-) Blir det stort kirkebryllup?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 Så hyggelig Kos deg med planlegging og forberedelser! Lykke til
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Gratulerer så masse!!! =) Og lykke til =) =)
blond Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 GRATULERER!!! Jeg så det i en annen tråd, så koselig!! Veldig spennende! Er du en slik stort-hvitt-bryllup-jente som allerede har begynt å planlegge?
Vinden blåser Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Så arti! Gratulere så masse og lykke til med planleggingen!!! Det er en herlig erfaring å ta med videre i livet det å plannlegge bryllup Det er nå du får testet ut alle dine egenskaper og din kreativitet Lykke til!
konvall Skrevet 26. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2009 Takk for hyggelige gratulasjoner. Blir hvitt kirkebryllup ja, men ikke stort. Blir nærmeste familie. Rundt 40 stk. Planleggingen er litt igang alt. Jeg liker å være tidlig ute når jeg skal planlegge noe stort. Da kan en heller slappe av de siste månedene. Gjorde det med konfirmasjonen til hun eldste også. Når de andre begynte å stresse, så var jeg ferdig. Deilig. Kikker litt smått på kjole og lokaler. Begynt å tenke litt på team farger ol. Er jo veldig spennende, så en klarer jo ikke å la være.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. april 2009 #8 Skrevet 27. april 2009 Gratulerer så veldig mye!! Koselig nyhet. Var det ett romantisk frieri? Kan vi få historien? Synes det er så koselig jeg, om du vil??
metaMORfose Skrevet 27. april 2009 #9 Skrevet 27. april 2009 Så koselig, gratulerer. ))) Et helt år å vente, men hvis du greier det er jo det bra. Vi hadde 3 mnd fra frieri til bryllupet stod, gikk så fint og det ble veldig vellykket, lite stress og mye kos. Men så har ikke jeg anlegg for å være bridezilla heller ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå