Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hva er egentlig "vanlig"? Er det vanlig å ha store som henger litt? Hva har dere andre?
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 hmm, noe jeg og lurer på... har spurt mangen gynokologer opp gjennom årene om jeg ser normal ut... ja, har jeg alltid fått til svar... ene siden min ser fin og normal ut, men andre siden har jeg en indre kjønnsleppe som henger ned, er kanskje dobbel så stor som den andre.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Det en er født med er faktisk det normale. Ingen har like kjønnslepper, like lite som at annet skulle være likt fra person til person. Noen har veldig små indre kjønnslepper, andre store, andre igjen ulik størrelse. Som sagt; alt er normalen:) Men at en kan ha problemer med å like sine egne kjønnslepper, er en helt annen sak;)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Her er det ikke noe fasit, "alt" er normalt. Så lenge de ikke er til noen plage så skal du ikke bekymre deg. Selv har jeg store indre kjønnslepper og nesten ikke ytre. Hadde litt komplekser for det før, men nå driter jeg i det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå