Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Har aldri prøvd fisting før, men nå som gravid er jeg kåtere enn noen gang. Vil gjerne at mannen har så mange fingre som mulig oppi der under forspillet og det er NYDELIG! Hvis han pusher på litt ekstra tror jeg han skal klare å få hele hånda inn (stopper han selvfølgelig om det blir vondt), men jeg holder litt tilbake i og med at jeg er gravid, er redd for at det kan være skadelig. Men han kommer jo ikke noe lenger inn enn penis kommer uansett, så jeg skjønner liksom ikke hvorfor det skulle være så farlig å prøve...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2009 #2 Skrevet 9. mai 2009 Det er anbefalt å ikke fiste under svangerskapet. Ei heller bruke vibrator.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2009 #3 Skrevet 23. mai 2009 Jeg tenner også på fisting, men abefalt å vente til etter fødsel. vi har holdt på med det en stund, og når man først har begynt klarer man ikke stoppe!!! jeg får extreme orgasmer og det er så deilig...samboeren tenner på å først begynne med en finger og så gå gradvis opp..til slutt er handa inn til over handleddet. vent til etter fødsel så lover jeg du får en syk opplevelse!!! Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2009 #4 Skrevet 24. mai 2009 Hvorfor er det farlig under svangerskap? Behøver ikke å helt opp vel?
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2009 #5 Skrevet 25. mai 2009 Fisting er ikke anbefalt under svangerskapet, men ja det er digg! Så gled deg til du kan bli fistet! Ang vibrator, det kan brukes, men bare utenpå. Ikke inni, da det kan forstyrre hjerterytmen til barnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå