piano♫ Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Lille Brynjulf Bie han hadde allergi Og det er ikke greit når man ellers er en bi Han ble så syk av pollen så det var ikke lett For lille brynjulf Bie å få en middagsrett. Lille brynjulf Bie har pollen allergi Han ble så syk av blomster det var så sørgelig når alle andre bier fløy glade rundt omkring satt stakkars brynjulf bie og gjorde ingen ting Lille Brynjulf Bie var heldig like vel for vet du hva som hendte med Brynjulf her en kveld Jo dronningen i kuben ga Brynjulf honninggrøt og kysset ham på munnen og sa han var så søt. Nå er brynjulf bie blitt dronningens lakei nå bor han midt i tuen og bare koser seg for lille brynjulf bie har blitt så voksen nå at store brynjulf bie er far til hundre små
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 jo fant et sted men da måtte jeg ha bruker navn og passord! skulle jeg ha sangen kostet det penger.. beklager hvis jeg skapte bry for deg
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Bare søkte på de tre ordene, og første treffet var mammanett. Scroll deg litt ned på siden, så ser du innleggene. Bare til info, hehe )
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 ja det så jeg også men jeg er ikke medlem der så da må jeg registrere meg for å komme inn på selve teksen.. bare til opplysning;)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 Nei, bare scroll deg litt nedover, så ser du innlegget! Jeg er heller ikke medlem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå