Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hadde vært gøy å lage en tråd på det.. Dele litt planlegging osv...
lenaire Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 hei hei. vi ska kansje gifte oss i august 2010, er i ivf forsøk nå så det kjem ann på om eg blir gravid nå, da blir det fest te neste år vist ikke har vi tenkt å utsette det med et år planleggingen er så å si ferdig men noen detaljer gjenstår, brudekjolen ska sys og dommer te vielsen treng vi og. vi vil gjerne ha vielsen ved sjøen og festen ska vi ha i hagen med partytelt, har vert å kjøpt teltene allerede.....vi blir vel kansje en 30-40 gjester. det hadde vert fint å dele planleggingen med noen ja, har dere komt langt?
<3 N & M <3 Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 hei hei:) jeg skal gifte meg i august 2010. har hittil bestilt kirke og lokale:)
ipeggy Skrevet 26. april 2009 #4 Skrevet 26. april 2009 Vi skal gifte oss i august 2010. Har booket kirke og lokale, og funnet forlovere og faktisk toastmaster (en god venninne av meg, som jeg vurderte å ha som forlover), men har ikke kommet så mye lenger enn det enda. Vi holder på å skrive gjestelister for å se hvor mange vi i utgangspunktet vil ha i bryllupet, for da får vi et utgangspunkt for det økonomiske. Regner med å måtte skjære ganske drastisk ned på de første listene vi skriver, men vi får jo et bilde av hvor mange vi kjenner og hvor nær de egentlig står oss... På godt og vondt... HI, hvor langt har dere kommet i planleggingen da?
<3 N & M <3 Skrevet 26. april 2009 #5 Skrevet 26. april 2009 har også skrevet en ca gjesteliste. og valgt forlover til meg selv. når i august skal dere gifte dere da?
Momlegåsegg Skrevet 26. april 2009 #6 Skrevet 26. april 2009 Så morro at vi er flere som skal gifte oss i samme md. Det var jeg som startet denne tråden, men ser at jeg kom opp som anonym, og det trengte jeg jo ikke. Vi skal gifte oss 28 august. Har bestilt kirke og lokale bare. driver å finner ut antall gjester. Vi blir vell rundt 70 tror jeg. Hva er deres budsjett da jenter? Vi har et budsjett på 100.000 kr. Jeg driver å kikker på brudekjoler på nettet, og titter i blader og sånn..Det er jo såå artig, selv om det er lenge til. Tenker å lage innbydelse og bordkort selv. Det ser så artig ut.
ipeggy Skrevet 26. april 2009 #7 Skrevet 26. april 2009 Vi skal gifte oss 14. august. Har gjort mye tenking og planlegging, men kun kirke og lokale er spikret enda. Har ikke satt budsjettramme enda, vi må nemlig ta et "møte" med foreldrene og høre hvor mye de ønsker å bidra med. De har sagt at de vil være med og betale, men vi vet ikke hvor mye de ser for seg at det blir. I utgangspunktet tenker jeg et budsjett på 100.000 kr jeg også, og har i grunn ikke lyst til å overstige det... Vi er unge og langt fra rike! Har kikket mye på brudekjoler på nettet, og kommer nok til å bestille fra jkdress.com. Må bare prøve litt kjoler først, for å se hvilket snitt jeg kler best og finne ut hva jeg egentlig har lyst på! Invitasjoner har jeg allerede designet selv. Jeg skal ta det med til forskjellige firma som tilbyr trykking og høre hvilken pris de kan gi meg. Når det gjelder selve bryllupsfesten har jeg tenkt en del på farger og blomster, og jeg tror jeg har funnet ut hvordan jeg vil ha det! Har en spesiell blomst som utgangspunkt, og kommer til å la en flink florist få oppdraget med å lage noen originale og spennende borddekorasjoner (kjenner den som skal gjøre det). Det neste jeg skal gjøre, etter jeg er ferdig med barnedåpen her, er å kontakte ulike cateringfirma for priser og menyer. Vil helst ha noen som ordner med både mat og servering, og gjerne også bemanning av baren. Synes det vanskeligste er å lage gjesteliste! Men det er jo på en måte i den enden man må begynne, føler jeg. Antall gjester avgjør liksom så mye av budsjettet.
Gjest Skrevet 26. april 2009 #8 Skrevet 26. april 2009 JA! jeg skal gifte meg i August 2010 =D har ikke kommet så langt med planleggingen akkurat, men har funnet en kjole jeg vil ha (på www.jkdress.com) og vi har funnet ut at vielsen skal vi ha på trappa til terassen hjemme som skal være enkelt dekorert med silkebånd og blomster som skal gå igjen gjennom hele festen. Ellers vil vi at sønnen vår på da nesten 5 år skal komme med ringene :-))
Januargull-09 + augustspire-11 Skrevet 5. mai 2009 #9 Skrevet 5. mai 2009 Vi går mer bryllupsplaner, og vil gjerne gifte oss i august neste år, fordi det er så fint med sommerbryllup i nord-norge. Vi bor sørpå, men har begge familiene der nord, så vil gjerne ha det der. Vi har laget en mental gjesteliste på rundt 50-70 stk, + at det blir mange flere til kaffe&kake etter middagen. Ønsker borgerlig vielse. Har ikke satt opp budsjett ennå, men det blir et rimelig bryllup, skal spare der vi kan, så vi kan invitere alle vi ønsker. Vi har valgt forlovere begge to. Noe lenger er vi ikke kommet i forberedelsene ennå, men jeg gleder meg til å lage invitasjoner, og diskutere bukett og kjole med forloveren min som er blomsterdekoratør, håper hun vil designe kjolen til meg, planlegger å få stoff fra kina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå