ApriIbaby Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Ble helt sjokka i dag da jeg tok en tru rundt tomta og fikk se hva snøen har skjult. Store ruker alle steder... Har sett de har mange ruker på egen tomt ( ca 1 m mellom hver i alle retninger), men tenkte at det er deres valg. Men hos oss??!? Jæik. vurderer å ta en spade å hive alt inn på tomta deres.... ..eller legge det i postkassa..... Liker helle rikke at de slipper ut de svære kjøterne sine på "alenelufteturer". Er litt redd for komonasjonen hund og barn, særlig når eier virker så ansvarsløs.... *sukker*
Tommage♀♂ Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Hadde definitivt spadd det over på naboens tomt ja. Lagt det pent utenfor døren deres.
mamman til to gutter Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jeg ville begynt med å gå og ringe på og sagt fra om både møkk og alenelufteturer. Hvis ikke det hjalp hadde jeg lagt møkka inn i deres egen hage (men vil de merke det hvis det er så mye fra før?) og neste gang jeg så dem gå løs funnet et tau og bindt dem fast i gjerdet til naboen el. Den litt slemmere, og sikkert mer effektive metoden, er å ringe viking (er det ikke de som henter løse hunder?) og fått dem til å hente hundene.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Legg de på dørmatta hans, så han tramper i de når han drar på jobb på mandag!! =D
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Kjøp noen ruller med hundeposer og legg i postkassa. Det gjorde jeg. Naboen hilser ikke mer, men møkka forsvinner i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå