Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Hele des. var jeg skykemld. pga av en skulder som værka som bare det det satt i brøstet og ut begge armene, legen fant ikke ikke ut hva det var før i jan, det var betennlese i skulderkulen, jeg hadde 600mg ibux 3 ganger om dagen.Lå rett ut klarte nesten ikke å kle på meg engang. jeg kjørte unga i bhg og på skolen hver dag, det gjorde så vondt at tårene tant hver morgen, min mann begynner på jobb kl. 7 er egen driver i firma så han har en del ansvar der, men ikke en gang kjørte han unga på skolen enda det var 20 minus og jeg værka 10 ganger meir når jeg måte sette meg i bilen. nå pusser vi opp holdt på i 3 uker, mala 2 store rom tak, vegger osv. jeg har mala alt sammen med min svigermor men jeg har mala det meste etter jobb osv og heile påska, så måte min mann male kjøkken taket i dag etter han hadde fugga det så sier han at dette er tungt for han han har jo trosalt den mest slitsome jobben i forhold til meg (jobber som blikkenslager) jeg jobber i bhg. Hallo han har liksom mest jobb fordi dette er tungt for han, han har vært mest med unga slik at jeg har fått mala. så stønner han på grunn av en lite tak, og må skjære til alle listene i morgo. er jeg urimlig som sier at han har slippet billig unna da???
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Jeg har hatt samme som deg, betennelse i skulder:( Hadde det i flere uker, sykem etter vel 2 uker. Det er det verste smerten jeg har vært borti, verre enn fødsel, så jeg synes ikke du overdriver!! Jeg klarte ikke røre armen, satt og sov pga beste stilling for skulder, så jeg er imponert over hva du klarte! Syns tvert imot du burde være litt forsiktig med malingen, det kan komme tilbake:(
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 jeg satt og sov, det var heilt jævlig , takk for støtten, kjenner jeg er sikklig sur på gubben nå kjenner jo at armene er værker som besatt og at det gjør sikklig vondt men vil å gjerne bli ferdig med de romma da. men , skal til oslo neste helg å feire bursdag til en vennine så da skal jeg slappe av og bare nyte tiden aleine
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 det værste var at han måte jobbe overtid heile des. for de det var et prosjekt som måte bli ferdig til jul, så han var hjemme ni iallefal 3 ganger i uka så jeg hadde all jobben hjemme til jul + begge unga som måte følges opp og legges, mat osv
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Du også satt og sov ja:p Høres ut som du har gjort ditt spør du meg, reis til oslo og kos deg med god samvittighet:) Han som overdriver her.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Men kanskje det ikke er så smart å pusse opp når dere er så slitne. Du burde vel komme deg litt etter betennelsen og mannen din har hatt lange dager. Høres mer ut som dere har tatt litt vann over hodet og at dere begge to er litt slitne. Dere skulle ikke ha pusset opp nå. Synes det er vanskelig å si hvem som overdriver eller ei.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 det er sant. men det er så deilig å ha gjordt det når det er ferdig.det var bare de to romma igjen i huset, gammelt hus. vi har brukt heile påska på å male. takk
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 takk, dette hjalp på humøret, hjelper altid å blåse ut litt hehehe ja satt med dyna rundt meg som støtte, det var det eneste som hjalp følte meg heilt ør i uker, fikk liksom ikke nok søvn , våkna hver gang jeg lea meg, ikke godt det der nei, satser på at me ikke får det fleire ganger ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå