Gjest Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 ble jo for varmt, selv med ny silke sommerdyne inni...gutten min elsker jo posen sin, nikoser seg oppi der.. men nå bruker vi dyne og den er fantastisk morsom å sparke av seg.. kan ikke si jeg gleder meg til høsten, aldeles ikke, men gleder meg allikevel til voksien kan komme ut av skapet igjen..
MarihønaMedHvitveis Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 kjøpe deg en vår-vognpose med knyting, trykknapper eller glidelås? Mange masseproduserte av kjente vognmerker i butikkene, samt mange som syr på bestilling
superkåno Skrevet 26. april 2009 #3 Skrevet 26. april 2009 det er lett å løse. kjøp 2 fleecepledd ta av trekket på voksiposen legg trekket oppå fleecepleddene klipp rundt og sy de sammen, legg snorer inni der de er på trekket -har sydd selv og elsker fleece-voksiposen min akkurat passe til vår og høst, brukte den faktisk nettopp i syden også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå