Gå til innhold

sukk...savner voksiposen jeg..


Anbefalte innlegg

Skrevet

ble jo for varmt, selv med ny silke sommerdyne inni...gutten min elsker jo posen sin, nikoser seg oppi der.. men nå bruker vi dyne og den er fantastisk morsom å sparke av seg.. kan ikke si jeg gleder meg til høsten, aldeles ikke, men gleder meg allikevel til voksien kan komme ut av skapet igjen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpe deg en vår-vognpose med knyting, trykknapper eller glidelås? Mange masseproduserte av kjente vognmerker i butikkene, samt mange som syr på bestilling :)

Skrevet

det er lett å løse.

kjøp 2 fleecepledd

ta av trekket på voksiposen

legg trekket oppå fleecepleddene

klipp rundt og sy de sammen, legg snorer inni der de er på trekket

-har sydd selv og elsker fleece-voksiposen min

akkurat passe til vår og høst, brukte den faktisk nettopp i syden også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...