Gjest Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 dette gjelder jo selvfølgelig ikke alle da. jeg var nok bare veldig uheldig, men det kan jo likevel skje. jeg tok silikon da jeg var 18 år. fødte ei lita jente 2 januar i år.. jeg har gått gjennom 4 brystbetennelser på 3 mnd.. den ene protesen har blitt helt hard. kapslet seg.. sånn at det har blitt et lag rundt protesen.. jeg kan ikke ligge på magen eller sidene.. jeg kan ikke holde henne på den siden. jeg kan ikke løpe eller hoppe uten å holde på puppen.. det er utrolig smertefullt. jeg venter på operasjon. som blir dekket. dette er bare en liten heads up til de som tenker på silikon før de er ferdig med å amme.. det skal jo egentlig ikke skje sier de, men det skjedde.. den andre protesen er blitt helt ruglete i kantene. så jeg kan kjenne den veldig godt. føles veldig ekkelt for min del.. følte bare jeg måtte si dette.. beklager om jeg sa noe feil.. føler alltid at noen tar seg nær av innleggene mine her..
Lillepusen-78 Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Problemstillingen din er ikke aktuell for meg.... Ville bare si at det var hyggelig å se deg her inne Du var så akitv på småtroll tidligere, og så lenge siden jeg har sett deg der.... Ammer du fremdeles? Så leit at du har hatt så mange betennelser Husker du skrev en del mens du var dårlig....
Gjest Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jeg har også tenkt på deg Du var så aktiv inne på småtroll og plutselig borte. Hvordan går det med ammingen nå da? Uff, stakkars deg altså, du har vært skikkelig plaget... Håper alt går bra med dere
Gjest Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 så koselig at dere husker meg har vært mye flytting og styr (kjempedigg med brystbetennelse btw hehe) betennelsen har gått over, men det vonde er fortsatt der..havnet jo på akutten :S masse blodprøver og UL.. så er jeg blitt henvist til klinikk i skien for operasjon. må bare vente på brev fra de. jeg ammer som bare det ja hun har begynt å få tenner så jeg håper at hun ikke blir en skikkelig biter hehe.. har fått skikkelig rutiner også det er helt sprøtt hehe så nå som jeg har litt tid så måtte jeg jo inn hit å se om det var noe liv har jo ikke vært her på ca 1 mnd hvordan går det med dere?
Lillepusen-78 Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Huff, skal si du har vært igjennom litt.... Er ikke bare bare med amming... Hva heter den klinikken? Jeg bor i Skien, nemlig Jeg koser meg masse med lille knerten min. Han er 7 mnd nå, og spiser nå grøt, middag, frukt mm. Ammer 4 ganger hver dag i tillegg. Livet med bebis er fantastisk :-) Jobb om 5 mnd, men gidder ikke tenke på det nå.... ;-)
Gjest Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 syns jo at det høres verre ut enn det har vært da hehe.. har nok fortrengt det hele hehe.. aner ikke hva klinikken heter.. mulig det er sykehuset der henne.. ikke sikker.. koser oss glugg ihjel med lillemor vi au :) er helt fantastisk.. er så forelska i den lille klumpen vår at jeg har begynt å grine flere ganger hehehe.. så gøy at han spiser så masse forskjellig da :) ja, bare nyyyyyt tiden
Lillepusen-78 Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 Sipper og griner titt og ofte jeg også. Senest tidligere i kveld, da jeg og min kjære mimret om fødselen og oppholdet på barsel... Er heeeeelt skjør, og han kommer sikkert alltid til å tvinne meg rundt lillefingeren ;-) Kos dere masse dere også. Ser deg vel på småtroll snart
BettyBoob Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 uff, det var kjedelig at du skulle oppleve! jeg tok silikon i 2002, og fikk en sønn i 2006 og opplevde heldigvis ingenting av det du beskriver, her gikk alt kjempefint
Gjest Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 så bra da :) ingenting er jo bedre enn det er nok bare jeg som er uheldig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå