Gå til innhold

Hvor tidlig kan man se kjønn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i u16 og er sååå spent på kjønnet! Hvor tidlig kan man se det på UL?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Hei,

Vi var på ultralyd i uke 20, og da fikk vi vite at vi skal ha ei lita jente :) Gleder oss veldig... FØrste for oss, så kjønn er ikke såå viktig, bare den lille er frisk og fin.... SPennede tid fremover :)

Skrevet

Har en gutt fra før:) Det er ikke så viktig for oss heller, men jeg syns det blir så mye mer virkelig når vi kan vite at det er en liten gutt eller jente der inne! Også tenke orntli på navn og male rom og alt det der, herlig:) Har en gutte-følelse...:) Men jeg lurer på om jeg kan dra på privat UL å se det nå i u16!

Skrevet

ja nå skal man kunne se det.... en spesialist kan se det fra man er 13+, en som kan det og har greie på det.. når man bestiller privat ul er det som regel folk som kan det og ikke vanlige jordmødre fx som tar det:)

men for å svare, ja nå skal man kunne se det:)

Skrevet

Takk for svar! Da skal jeg ringe å bestille time på mandag:) Blir jo sikkert ventetid, så da krysser jeg fingrene for en baby som liker å vise seg frem;)

Skrevet

jeg var selv på privat når jeg var 13+6, hehe.. men lillegutten ville ikke vise seg frem så fikk ikke vite det før ordinær ul... men var verdt pengene uansett!:) men han jeg var til kunne da ha sett kjønnet dersom barnet lå til rette for det:)

Skrevet

Jeg var på ultralyd i påska, da var jeg 13+5, og det tok ikke lang tid før hun kunne bekrefte at det var en liten gutt i magen. Helt utrolig at de kunne se det så tidlig! Men har ikke helt tiltro til det, så venter til ordinær UL. Men må nesten stole på det også, da ho sa det ikke var noen tvil.

Var på et tysk privat sykehus i Istanbul - nesten så jeg vil føde der enn på Fr.Stad! Haha.. Synd det koster masse penger. Så jo ut som et lite hotell, hehe! (Litt out of topic men)

Skrevet

Jeg fikk vite vite at vi skulle ha jente sist gang, ikke mindre enn 5 ganger sa de at det var jente og ut kom en herlig gutt..

Skrevet

Jeg var på UL da jeg var 15+1 og hun mente hun såg at dette var gutt uten tvil. Jeg såg det selv og, både tissetass og pung var synlig.

Jeg var jo litt i tvil om hvor pålitelig dette var så tidlig, men hun svarte at når han viste seg frem så bra, og hun fra flere vinkler såg det så tydelig ville hun blitt veldig overraska om noe annet enn en gutt kom ut!

Så jeg håper hun har rett.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...