☆chiquita☆ Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Jeg har sendt mannen på tur, så nå har jeg lagt guttungen, og sitter på sofaen med pcen if anget og tven i bakgrunn og kjeder meg...............
Kjærlighet <3 Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 Hei hei! :-) Er her jeg, sånn innimellom hvertfall ! Vi lager litt kveldskos, ungene er i seng for en time siden så nå har stillheten senket seg :-)
Gjest Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 Jepp, er innom. Prøver å laste ned et tegneprogram for innredning, men vet ikke jeg vil få det til å funke, blir spennende. Mannen ser film og ungene sover. Minstegutten har feber og hoster stakkers, men han sover nå i hvertfall nå.
duracellmamma Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 ja sitter her jeg og... men hjemme hos mamma, bor her foreløpig fram til mai... sitter å kjeder meg... alle venna mine tror det å være gravid er en sykdom så vi finner aldri på noe lenger:P og jeg gidder ikke å mase heller! men men... får kose meg med dvd sammen med mor
06 <3 09 Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jepp jepp! Sitter her jeg.. Har 1000 planer i hodet mitt om hva jeg KUNNE ha gjort i huset, men ryggen roper høyt og tydelig NEI!!!! -når jeg reiser meg fra stolen.. Så sånn er det. Er lei av å strikke, hekle og brodere, så da var det dataen neste lixom... :-) Ha en fin lørdag alle der ute :-)
ifie Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Jepp, her sitter jeg! Kjæresten ser på ekstramateriale på div filmer og jeg er så passelig godterikvalm. Skulle hatt noen morsomme nettsider eller noe...
☆chiquita☆ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #7 Skrevet 25. april 2009 Hehe, jeg kunne sikkert gjort MASSE i huset, men det er jo faktisk HELG! Sitter på facebook også, og det er ikke så mange venner som er pålogget en lørdags kveld:) Ingeting på tv, bare noen skumle filmer jeg ikke tør å se:)
☆chiquita☆ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #8 Skrevet 25. april 2009 Jeg har sittet på nostebarn.no og klikket inn alt tøy jeg kan tenke meg å kjøpe til høsten. Ble nesten for 5000kr, så tenker mannen er glad jeg ikke bestillte det:) Kikker hele tiden innom finn.no, for å se om jeg kan finne noen fine brukte mammaklær eller noe gøy til jenta i magen:)
ifie Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 Uff, jeg "tør" ikke kikke innom nøstebarn, jeg... Det er jo så mye deilig og nydelig ull der!
*toppris* Skrevet 25. april 2009 #10 Skrevet 25. april 2009 titter innom i ny og ne ja:) har avlastningshelg så er "stuck" hjemme nå
☆chiquita☆ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #11 Skrevet 25. april 2009 Er kjempefornøyd med nøstebarn ullen, gutten min har hatt 3 bodyer i år, o 2 av de ser ikke brukt ut. Den sist er i natur farge,så den har jo noen flekker. Men det er fortsatt så mykt og deilig,pluss at jeg har vasket mye mindre tøy denne vinteren enn året før. Har bare luftet bodyene og vasket de en gang ca hver 2-3.uke. Ullribb tøyet har jeg nok bare vasket en gang tror jeg, og ullfleece dressen har jeg ikke vasket i det hele tatt.
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. april 2009 #12 Skrevet 25. april 2009 hei chiquita;-) er innom her en liten tur.passer en venninne av T, så det har gått i ett idag;-) men de sovnet heldigvis tilslutt etter mye styr og romstering på rommet!
☆chiquita☆ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #13 Skrevet 25. april 2009 Hei Diamanda! Kjenner igjen det der ja. Men gøyalt når de har venne-overnattingsbesøk:) Jeg er alene hjemme, og faktisk ganske opplagt. Kanskje det har noe å gjøre med alt sukkerinntaket ikveld:) ??? Ser på film på tv-norge nå. Utrolig vittig!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 25. april 2009 #14 Skrevet 25. april 2009 de leker utrolig fint sammen( stort sett;-), og har hatt det kjempegøy sammen idag;-) jeg sitter på en lørdagskveld og hekler(!!!)..fått skikkelig dilla.hekler et babyteppe til søsteren min.hun har termin om 2 uker, og jeg har akkurat begynnt...så jeg må stå på;-) kos deg med film, og ha en fortsatt god helg;-)
☆chiquita☆ Skrevet 25. april 2009 Forfatter #15 Skrevet 25. april 2009 Å så gøy å kunne hekle. Så utrolig koselig gave å gi vekk. Svarte deg akkurat på 2.tri også Men nå begynner jeg faktisk å bli skikkelig trøtt. Er nok ikke lenge til jeg skal hoppe i seng. Ha fin kveld du også og kos deg med heklingen:)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. april 2009 #16 Skrevet 25. april 2009 Ja, har tatt notater til en eksamen jeg forbereder meg til... og kjeder meg.. får se om mannen vil se prison break snart.. han også leser til eksamen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå