Gå til innhold

Sjokoladehjerter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Noen som vet om hvor jeg kan få tak i sjokoladehjerter med sølvinnpakning? Har prøvd å sjekke litt på nettet, men finner bare hjerter i rødt eller gull...

Videoannonse
Annonse
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

Nei, det har e dessverre ikke sett. Men kan anbefale deg å kjøpe en type sjokoladehjerter de har i sverige. De er uten folie på, men er ganske pyntet i seg selv syns nå e:) De får du kjøpt i en sånn liten eske..19 stk i eska. Det skal vi ha=)

Skrevet

Sjokoladehjerter

Sjokoladehjerter i farget folie - standardfarge rød, andre farger fra antall på 10000 stk. Leveres med trykk på oval eller hjerteformet etikett. Minste kvantum 1200 stk. Pris på forespørsel.

---når jeg leser dette så ser jeg det står "andre farger fra antall på 10000 stk." knaskje de da kan levere med sølv?

du kan jo høre med de:)

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/5/main.asp?wwwalias=contento&subgid=131&gid=126

Skrevet

Takk for hjelpen, alle tre:)

Skrevet

Du kan prøve:

Gjøvik Chokolade - i gågata Storgt. 16 tlf .: 61 13 28 70

Spennende sjokoladeproduksjon etter gamle og gode oppskrifter. Gjøviks egen sjokoladefabrikk presenterer håndlagde spesialiteter innen konfekt og sjokolade og figurer av alle slag. Kort og godt: Sjokolade til hverdag og fest. Stikk innom og opplev produksjonen - og kjøp helt fersk sjokolade.

mail: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...