Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Dette er ekkelt men.. Er det andre som føler de ser urinrørsåpningen mye bedre etter fødselen?? Lurer på om noe har forandret seg der nede.... Jeg har alltid trodd at urinrørsåpningen lå oppi der med klitoris på en måte. Men idag så så jeg et lite hull INNIMELLOM de indre kjønnsleppene. Nesten inni skjeden... Så måtte jeg sjekke og urinen kom ut der. Så ja , det er urinrørsåpningen. Den har jeg aaldri sett før, skal den ligge der ??? Eller er dette et fremfall av urinrøret eller noe? Syns det var helt merkelig.
Prinsesse_og_prins<3 Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 ja, det skal ligge der. Du er helt normal.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 Så du studerer deg selv der nedentil så ofte??
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Jeg har lurt på akkurat det samme. Kan ikke si at jeg noengang har sett urinrøret mitt før etter den andre fødselen min. Nå syns jeg det er stort! Husker jeg lo godt av et innlegg her inne hvor noen påsto de hadde klart å putte en canesten tablett inni urinrøret. Nå tror jeg nesten på det! Føler jeg er unormal når jeg ser åpningen til urinrøret så godt som jeg gjør nå og syns det er ekkelt!! Lurer på om det er fordi jeg fikk kateter flere ganger under fødselen?? At det har blitt utvidet.... Har ikke lyst til å vise meg for samboeren min lengre. Er redd han skal syns jeg ser stygg ut pga av dette. Trodde også det skulle ligge skjult lengre opp.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 samme her Aldri lagt merke til det før, men nå 3 mnd e fødsel ser jeg det klart og TYDELIG!! skjønner heller ikke hva som skal ha skjedd. Hadde en fin fødsel,ble klippet og sydd - men ikke hatt noen form for smerte i ettertid. Kniper gjør jeg og. Har ikke vært på 6 ukerskontr enda, så har ikke spurt legen. Sexen funker fint og jeg har ingen plager - men synes det er rart å kunne se det.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #8 Skrevet 25. april 2009 Greit at andre hadde observert det samme da!! Er bombesikker på at urinrørsåpningen lå lenger oppe før, og ikke inni skjedeåpningen som den gjør nå omtrent... Helt merkelig. Tror jeg bestiller time til gynekolog.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #9 Skrevet 25. april 2009 jeg har akkurat samme. urinrøret ligger liksom i toppen av skjedeinngangen. ser nesten ut som en klitoris. det var ikke slik før fødselen. Herregud hva vi kvinner skal tåle! hoho
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #10 Skrevet 25. april 2009 Kan urinrøret flytte på seg i forbindelse med en fødsel? Jesus christ, noe mer med det samme ? ? skjedefremfall, rifter, livmorer som faller ut, inkontinens, ødelagte nerver, ødelagt klitoris, hullete kjønnslepper, giga skjedeåpninger og sist men ikke minst et forflyttet urinrør ? ? Nei tror ikke jeg tør å føde gitt-.
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #11 Skrevet 25. april 2009 hehehe.. tror dere virkelig at dere forandres SÅ mye anatomisk etter en fødsel at urinrøret flytter seg? Og ja, det ligger et sted mellom klitoris og vagina, vanligvis, mellom de indre kjønnsleppene. Gjør det ikke det, så er dere litt utenfor normalen anatomisk sett;) Men det finnes de som har urinrørsåpningen litt inne i skjeden, uten at det heller er unormalt. hehe.. jeg må bare le litt. Grunnen er nok at dere er mer nøye i undersøkelsene av eget underliv ETTER fødsel, i forhold til før fødsel:) Ungen har da ikke kommet ut urinrøret, så hvordan forklare utvidelsen? Kateter er på størrelse med urinstrålen når dere tisser;)
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #12 Skrevet 25. april 2009 Det kan være noe i det du sier at man kanskje undersøker seg mer etter fødsel. Også tror man automatisk at alt er galt i og med at man tross alt har født. Før det regner man liksom med at alt er normalt, for hvorfor skulle det ikke det liksom...
Anonym bruker Skrevet 25. april 2009 #13 Skrevet 25. april 2009 NOE er iallefall forandret, for jeg mener bestemt at jeg ikke måtte tørke meg inni skjeden etter at jeg hadde tisset før fødsel, holdt å tørke seg oppi klitorisområdet. Føles som om urinrørsåpningen har seget ned. I tillegg er den mye større. Ser jo hullet!!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #14 Skrevet 26. april 2009 jeg sjekket omr mitt både før under og etter fødsel, og har aldri før obs urinrøret mitt, med åpning slik som hun andre her også gjør. Det plager meg ikke, men synes det er rart ja. Lurer på om alt har seget litt ned, at jeg har fått fremfall, utfall el hva det heter. Kan også se en tapp, eller et eller annet i åpningen, ikke utenfor men rett innenfor, så av og til tar jeg liksom en fing og bare presser alt oppover
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #15 Skrevet 26. april 2009 Hvis man har fremfall av fremre vegg så syns urinrørsåpningen mer tror jeg. For den siger litt ned og frem...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #16 Skrevet 26. april 2009 Det var meg som skrev det innlegget for ca. 9-10 mnd. siden, ang. canensten i urinrøret. Ler jo av det nå, men var skikkelig vondt. Var hos legen dagen etter med morgenurin og hun lurte følt på hva som bvar galt med urinen min. Hun sa den så ut som utvannet melk. Turde ikke fortelle at jeg hadde puttet den feil, men sa at jeg hadde puttet canensten-pille i skjeden dagen før og at det kanskje var derfor. Hun kjøpte den i hvert fall. Godt å se at noen tror meg i hvert fall...hehe. Da var jeg høygravid, har ikke sett noe til urinrøret i ettertid, men har ikke akkurat studert det heller : )
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #17 Skrevet 26. april 2009 Jeg trodde også urinrøret lå oppe ved klitoris, men når jeg tok en sjekk så lå det på samme plass som du beskriver. Jeg gir blanke F... hvor det ligger og hvordan det ser ut, bare jeg får pisse :-) Sex er godt uansett hvor urinrøret er..hehe.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2009 #18 Skrevet 26. april 2009 Jeg trodde også urinrøret lå helt oppe der med klitoris. Skjønner hvor lite jeg egentlig har studert underlivet i mitt liv.... For jeg har og urinrørsåpningen nederst med skjedeinngangen... Aner ikke om noe er forandret etter fødsel eller om det alltid har vært sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå