prins 07, prins 10 Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 Med førstemann var jeg nesten aldri kvalm og ihvertfall ikke så tidlig. Skal på nattevakt og syns skikkelig synd på meg selv akkurat nå Jobben kommer til å skjønne dette tidlig ja..
♥Damita ♥gutt & jente, Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 ja jeg er 5+4 og er sååå kvalm og uggen form.. sliten og i dårlig form og humør. uff stakar samboren min.. han er vel lei av meg alt hehe
prins 07, prins 10 Skrevet 25. april 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2009 Vi får holde ut, belønningen kommer om 8 mnd:)
<3lovebaby<3 Skrevet 25. april 2009 #4 Skrevet 25. april 2009 jeg ble oxo kvalm med en gang og er det ENDA!!! 9 uker nå, men kvalmen er like intens. Kaster ikke opp, bare uggen hele tiden. Huff, det er slitsomt, men det kommer jo noe verdifult ut av det til slutt:) Jeg har faktisk sovet mye og spiser ofte, men lite. Kjøpt armbånd mot kvalme på apoteket og ingefær kapsler:) Det fins hjelpemiddler, ikke vent på å prøv ut de.) Lykke til
RosaPinkPanter Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Jeg er også veldig kvalm, omtrent hele dagen! Det startet i går. Blir spesielt ille når jeg spiser eller har spist... vet ikke hvor langt jeg er på vei enda, testa positivt i dag!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Jeg skjønte jeg var gravid da jeg var 3+5 grunnet kvalme. Testet positivt 4 dager før IKM. Har vel vært kvalm siden, men den har avtatt litt nå siste uken. Er i uke 10. Nå kaster jeg bare opp 1-3 ganger daglig, istedet for 3-5:) Men så lenge det kommer en liten engel før jul, så er jeg fornøyd:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå