Gå til innhold

Noen fra Sandaker, Sagene, Torshov eller Grünerløkka?


chrisro78

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har termin 30. juni og bor på Sandaker! Hadde vært koselig å komme i kontakt med andre som har termin på sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Har du vært på andre BIM-treff? Evnt. har du lyst til å møtes en dag på en kaffe eller noe? Andre som har lyst til å være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg bor også på Sandaker. Har termin 31. mai (men tror han kommer i juni :) Bli med på neste BIM-treff 14. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har vært med på 1 treff, det var i Februar tror jeg. Det var veldig hyggelig:) Har ikke passet de andre gangene, da jeg er så bissi med jobb og andre sysler. Har du vært med på noen treff? Jeg blir gjerne med på en cafetur:) Er jo mange å velge mellom her i området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er nettopp flyttet fra Sagene til Storo og det er jo ikke langt unna :). Jeg blir gjerne med dersom det blir et cafetreff, har termin 24. juni.

Har vært med på 2 BIM treff, men de siste treffene har passet dårlig for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Morsomt at vi har termin samme dag:) Ja kan vi ikke få til en cafetur neste uke? Jeg har fri på onsdager så da kan jeg hele dagen, ellers kan jeg de andre dagene etter jobb. Hva passer for dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på grunerløkka, er gjerne med om det blir et treff neste uke, men kan ikke før etter seks om det blir onsdagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passer fint det kl 18.00:) Hvor skal vi gå? Blir litt sånn middagstid det, så kanskje vi kan spise litt og:) Trikkestallen har supergod mat, samme med sagene lunsjbar, mat og mer?, stambol? masse bra steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres bra ut:) Skal vi møtes til høyre for trikkestallen ved den lille fontenen og de benkene? Hvis det er mye folk der tenkte jeg....Vet jo ikke hvordan dere ser ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jo så lyst til å joine dere -men så kolliderer det med jobbgreier. Men er gjerne med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også, blir litt sen, kanskje sånn kvart over eller noe sånt, men skal nok greie å finne en gjeng med mager :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Takk for koselig treff. Greide ikke finne dere alle på facebook på tross av navn, men prøvde å sende dere beskjeder her for at dere kanskje kan finne meg/hverandre istede? Så sjekk postkassa deres :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dere må gjerne legge til meg også, eller sende meg mail. Bor på Torshov med termin 22 juni =) 1 gangs, og er 27 år =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...