dårlig ånde Skrevet 25. april 2009 #1 Skrevet 25. april 2009 hva er galt med å gi barna salami på skiva? sikter her til fru tekopps innlegg der hun hevder at det er direkte vågalt å gi små barn det. jeg mener ikke å gjøre narr av innlegget hennes eller no, jeg bare lurer på hva som er faktisk er feil med dette? og gjelder dette ulovlig importert chorizo også??
PAVEEL Skrevet 25. april 2009 #2 Skrevet 25. april 2009 jeg er en av de minst "hysteriske" foreldrene her inne, men jeg har faktisk sagt i fra til bhg om at gutta ikke skal ha salami etc på skiva der. kan gå så utrolig galt hvis det er noe i det!
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. april 2009 #3 Skrevet 25. april 2009 hvis det er noe hva da i det? Jeg lurte også istad, men gadd ikke spørre... jeg er vokst opp med salami som en del av pålegget i kjøleskapet....
Blue Lady Skrevet 25. april 2009 #5 Skrevet 25. april 2009 Nå er det visst noe hysteri som har gått meg hus forbi her....
2flottebarn;) Skrevet 25. april 2009 #6 Skrevet 25. april 2009 Det er ikke anbefalt å gi barn under 3 år salami (ifølge kostholdseksperter) da det er veldig høyt saltinnhold i det. Jobber i barnehage og har vært på noen kostholdskurs med leger og annet helsepersonell. Sikkert noen som også tenker e-coli når de hører om kjøttpålegg kanskje?
PAVEEL Skrevet 25. april 2009 #7 Skrevet 25. april 2009 e-coli. er jo et nytt nasjonalt utbrudd nå og sist så var det jo i spekemat de fant det. bedre føre var enn etter snar;-) ikke for at de bruker å ha salami så ofte på brødskiva, men siden det er så mye annet pålegg de kan bruke istedet så føler jeg ikke at jeg tar fra de noe for å si det sånt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå