Gå til innhold

Gi henne nok en sjanse eller drite i hele dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tidligere en vennine som jeg anså som en som stod meg nær. Merket dog at når jeg tok opp mine problemer så fikk jeg ikke helt den responsen og støtten jeg trengte. Kommer fra en dysfunksjonell og splittet familie og er helt alene med barnet mitt. Hun har det livet jeg alltid har drømt om.. Alikevel var det bare syting og klaging.. Gjerne over ting som at foreldrene ikke betalte for ting som hun er voksen nok til å finansiere selv..

Jeg hadde en stor utblåsning mot henne for akkurat et år siden. Da hadde jeg prøvd å finne støtte i henne fordi jeg følte meg så uendelig ensom etter å ha prøvd å ta kontakt med moren min og blitt avvist. Venninen min var mer opptatt av å snakke om at hun og kjæresten kranglet om 300 kroner som han hadde lånt og ikke betalte tilbake "innen fristen"..

Da jeg eksploderte mot henne mistet vi kontakten. Jeg klarte ikke kontakte henne og hun lot også det ligge.

Nå har hun tatt kontakt 1 år etter og beklaget oppførselen sin. Vi avtalte å treffes på cafè noen dager senere, men hun kom ikke og sendte ikke sms engang for å avlyse...

Fikk melding først på kvelden der hun skrev at hun hadde hatt en sprø dag og håpet jeg ikke var sur.

Hmm.. Jeg var veldig sur.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Droppet henne. Hun er tydeligvis like selvsentrert ennå.

Skrevet

Dropp henne, ja!

Hvis hun ikke en gang gir beskjed FØR dere skule møtes om at hun ikke kunne likevel, er hun ikke noe å samle på, spør du meg.

Det var hun som tok kontakt med deg igjen, og ville møtes. Og det var tydeligvis ikke så viktig likevel..

Sånne venner trenger man ikke!

Skrevet

Om du ønsker å ha kontakt med henne kan du nå iallefall høre hva "den sprø dagen" gikk ut på. Kan jo være en mikroskopisk mulighet for at hun ble påkjørt og lagt inn på sykehus samtidig som mobilen var stjålet eller noe sånt.

Skrevet

Det første jeg tenker er at jeg ikke forstår hva dere ser i hverandre. Hun er ikke interesert i dine problemer og du ikke i hennes. Du annser også dine problemer som viktigere enn hennes og du er sjalu på henne.

Hvis du ønsker kontakt med henne bør du i hvertfal spørre hva som hendte denne sprø dagen. Det kan jo hende hun hadde en god grunn for ikke å komme, desuten var det hun som tok innitsiativ til å bli venner igjen.

Hvis du ikke vil ha henne som veninne kan du jo bare la være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...